Kom ihåg inloggning
Uppdatering pågår: Vissa inlägg som skrivs i forumet under december kan försvinna.
barbiejane
Kön: Tjej
Bor: Västra götaland
Inloggad: 12:e maj
Recensioner: 1
Bilder: 0
Gästbok: 173
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2007-02-17
Tid: 18:06
Svar: 46
Visningar: 1593

opererat näsan?

Dela:

Någon som opererat näsan ? eller finshcysterat detaljer i ansilktet, haka, ögonlyft eller liknande, bara undra ? :)

1. 18 maj -07
  1. Maaaalin
  1. 4

opererat näsan?

men sluta för fan! det är ju sorgligt :O du e ju jätte söt och behöver inte lägga massa pengar på att ändra något, jag kan förstå dem som kanske har stora problem med nåt då är det klart att dem ska få fixa till de och också vara nöjda, men du e ju jätte fint och har as söt nästa framförallt i profil, det är ju den som fyller upp bilder bla.. så tänk igenom va du pratar om noga innan du gör något! :)
  1. 18 maj -07
  1. motownjunk
  1. 0

barbiejane, jag vill också operera nästan. Det sjuka är att jag skulle vilja ha din näsa. Den är ju galet fin! Ska vi byta? Jag har ju inga bilder uppe ännu iofs. Take it or leave it! haha.
  1. 18 maj -07
  1. barbiejane
  1. 0

haha,va söta ni är..men jag har tänkt mer på hakinplantat än på näsoperation :´) har kommit över det rätt så myckett! :D:P Hehe motowjunk : Du skulle inte vilja ha min näsa! xD :P haha
  1. 18 maj -07
  1. Maaaalin
  1. 4

*Neee va bra för du har as söt näsa ju :) så låt den sitta som den sitter utan att fingra på den :) tihi!
  1. 18 maj -07
  1. barbiejane
  1. 0

Haha, aah, men d kan ju vara så för att min haka är väldigt liten..:P så tänker fylla ut den istället.
  1. 18 maj -07
  1. Nicci_J
  1. 0

Jag har alltid hatat min näsa och ska operera den till höst. Men något som man måste veta är att det kostar ca 30 000kr och att ansiktet inte har vuxit klart innan man är ca 18 år, plus att man ibland måste göra ett extra ingrepp.

För övrigt så tycker inte jag det är fel med plastikoperationer om man gör dom för sin egen skull och INTE för någon annans!
  1. 18 maj -07
  1. pepi
  1. -

jagskulle oxå vilja fixa min näsa...men jag har lärt mig att acceptera den...det är ju det som är så roligt att vi alla ser så annorlunda ut, meningen är itne att alla ska se ut som supermodeller o hollywood stjärnor, V format ansikte, trådsmala kroppar! ..man ska försöka älska sig själv, o hitta sina "braiga" sidor, o ha vänner som uppskattar en för den man är :D ...ååghh vad filosofiskt det lät. :P
  1. 18 maj -07
  1. jessicaj
  1. 18

I framtiden om jag någonsin känner att jag ha så mycket pengar över som ja inte vill lägga på annat så ska jag fixa min näsa. Min näsa är enligt mig jättefin och söt, men jag hamlade i ett litet slagsmål när jag va liten och fick en smäll rakt på näsan så att näsan blev typ lite sne.. man känner att brosket sitter fel på näsryggen och så syns det.. men min näsa är jag annars nöjd med.. var dock mer nöjd innan smällen..
  1. 18 maj -07
  1. crowley
  1. -

Jag vill själv fixa näsan, men det bor nog en liten moraltant inuti mig som påpekar massa saker hela tiden, typ att man aldrig kan veta om näsan blir bra, risken finns att man kanske blir mindre nöjd med sin nya vän, och vill man ändra den igen så är det 30.000 riksdaler till. Dagens kirurger är väl ganska säkra på vad de pysslar med, men mycket kan ju bero på en själv, vad man har för läkekött osv.
Jag tycker inte man ska tänka på att operera sig innan man fyllt 20 åtminstone, visst att man är myndig vid 18års ålder men mycket hinner ske både kroppsmässigt och tankemässigt på ett par år. Sen ser man oftast grejor med sig själv som ingen annan ser.. Och då har man uppenbarligen hjärnspöken, och dom försvinner inte med en operation, utan hos en psykolog.

MEN! Som sagt, så skrev jag i början att jag också vill fixa näsan, men å andra sidan så kan jag lika gärna lägga pengarna på en bil :P Jag tycker min snok är sne, och det skulle vara praktiskt om man kunde fixa den genom att helt enkelt springa in i en vägg med andra sidan av ansiktet :P
Eller sova på ena sidan av ansiktet, konstant. Ska fan testa. ;)
  1. 18 maj -07
  1. nihm
  1. 0

jag vill också fixa näsan, jag har en kant på näsbenets vänstra sida som gör ansiktet en aning aning assymetriskt
  1. 18 maj -07
  1. Linda_S
  1. 4

Jag opererade näsan i november, jag har tyckt väldigt illa om min näsa enda sedan jag var liten, och jag mår faktiskt bättre nu, när jag slipper tänka på hur folk ser på mig i profil... :)
  1. 18 maj -07
  1. crowley
  1. -

Jag är nöjd med min näsa, men jag skulle bli ännu mer nöjd om den var snyggare.
Men det är inte så att jag går i graven om jag inte får operera mig, för den sakens
skull så finns det roligare grejor att spendera pengarna på.
  1. 18 maj -07
  1. Nanzine
  1. 0

min näsa ser lite speciell ut men det är ju det som gör mig! om jag skulle operera om den så skulle det ju inte vara.. jag.