Kom ihåg inloggning
Bild saknas fixme
Kön: Tjej
Bor: -
Inloggad: 29 aug -07
Recensioner: -
Bilder: -
Gästbok: -
Blogg: -
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2007-05-08
Tid: 20:39
Svar: 9
Visningar: 208

inredning - färger

Jag vill ha lite mer färg och liv i lägenheten. Just nu är typ allt svart och vitt. Vilket ja iofs gillar. Men jag vill ha in en till färg, eller två. Kanske turkos? Jag hade i alla fall tänkt att klä om en lampa jag har med ett nytt tyg, samt göra lite egna tavlor av något tyg. Men vet inte vilka färger jag ska ha, eller mönster. Jag vill inte att det ska bli rörigt.

Jag vet egentligen inte vad jag frågar er, vill nog bara ha lite respons ;)

1. 8 maj -07
  1. snabbsok
  1. 5

inredning - färger

mörklila, , de böver inte alls vara mycket för att de ska få effekt.
  1. 8 maj -07
  1. fixme
  1. -

Njaaaaa lila e inte min grej;)
  1. 8 maj -07
  1. snabbsok
  1. 5

vi har en sånn soffa, den ser inte alls lila ut, ser fint ut.
men annars är turkost väldigt fint, kan dock se skrikit ut, efter som övriga saker är så "diskreta"
  1. 8 maj -07
  1. fixme
  1. -

kollade just på äntligen hemma, när isabelle eller va hon heter fixade en killes lägenhet. ja vill också ha de fint!
  1. 8 maj -07
  1. snabbsok
  1. 5

nej , jag som tyckte de va fult :P

Inredning - färger
våran lila soffa :P
  1. 8 maj -07
  1. fixme
  1. -

ja de va inte så snyggt.. men jag vill fixa här hemma! :D
  1. 8 maj -07
  1. victoriam
  1. 0

min kompis har precis målat sitt rum beigerosa med vitt golv och möbler. det är sjukt fint! :D
  1. 8 maj -07
  1. jopsan
  1. 6

mitt rum är svart o vitt( i den mån jag har haft råd att inreda det som jag vill) med gröna detaljer. jag älskar grönt så så har gröna lampor, gardiner o kuddar. har letat sig in små rosa detaljer oxå som funkar. men ajg tycker om när det är mycket färg.
  1. 8 maj -07
  1. Kimsevimsan
  1. -

till svart och vitt är det verkligen jättefint med turkos eller med grön, en speciellt grön färg. vet int ehur jag ska förklara men ganska ljus lite mossfärgad, sån som linnetyg ofta finns i..
Liknande diskussioner: