Kom ihåg inloggning
Bild saknas lina_lili
Kön: Tjej
Bor: -
Inloggad: 11 jan -08
Recensioner: -
Bilder: -
Gästbok: -
Blogg: -
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad:
Tid: 22:57
Svar: 7
Visningar: 164

jag blir galen på pengar

hur mycket gör ni av med varje månad??

jag räknade idag på hur mycket jag och min kille gjort av med på en månad, det var helt sjukt....
vi hade tillsammans gjort av emd 14 500 kronor på bara skräp eller lite shopping och bilgrejer men annars bara skit små utgifter, nästan 4000 mat nästan 1500 på kläder och 1500 på bara hudgrejer och smink, och sen köpt bilgrejer för 3000, jag blir rädd

satt upp ett månadssparaned nu iaf idag att det sak dras varje månad automatiskt fan det måste man ju göra när man kan köpa så mycket strunt...

1. 11 maj -07
  1. lina_lili
  1. -

jag blir galen på pengar

ingen som känner igen sig???
  1. 12 maj -07
  1. Caliope
  1. -

Jag gör av med 2000kr varje månad på smink, hudvård,kroppsvård..bara produkter.
Det är till mig, sedan behöver karln lite deo, duschkräm likaså barna..men det är inte medräknat.
En bra månad är när notan hamna på1500kr istället.

Sambon tyckte det var väldans onödigt först, men man får inte så himla mycket för pengarna.
Han har själv börjat använda lite hudvårdskrämer ibland och vet att det kostar. Det finns de som är värre...
  1. 12 maj -07
  1. lina_lili
  1. -

ja men visst är det sjukt ändå man ser inte hur mycket penagr man faktiskt gör av med, man kan fan åka utomlands för de pengarna...
  1. 12 maj -07
  1. Caliope
  1. -

visst är det så...
  1. 12 maj -07
  1. lina_lili
  1. -

denna månad ska jag försöka hålla en budget det är nog inte så svårt at typ ha en viss summa varje vecka som man kan använda för allt och sen typ speciella mat penagr osv, mat är det viktigaste iaf tycker jag det får gärna vara lite lyx där...
  1. 12 maj -07
  1. djlou2
  1. 3

Grattis Lina...Fy f... vad bra av dig att ta tag i det här själv..allt för många bara glider ned i skuldträsket och bara köper och köper sen... och sen kommer de inte ur det..... Lycka till
  1. 12 maj -07
  1. lina_lili
  1. -

ja visst tackar..det gäller ju bara att hålla sig till det där också sen måste jag ju intala min pojkvän som tjänar så bra att man inte behöver köpa allt för det..