Kom ihåg inloggning
Bild saknas fretuska007
Kön: Tjej
Bor: -
Inloggad: 12 jan -11
Recensioner: -
Bilder: -
Gästbok: -
Blogg: -
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2007-12-08
Tid: 10:58
Svar: 50
Visningar: 2552

Bröststorlek

Dela:

Vilken bröststorlek föredrar ni/ tycker ni är snyggast? i allmän het liksom, vet att det varierar men på ett ungefär??

1. 8 dec -07
  1. mowdigh
  1. 5

Bröststorlek

Jag föredrar på en tjej B-kupa eller mindre, Jag tycker mera om att gosa med små bröst. =) mvg bi-tjej

a-b kupa tycker jag e snyggast men det är klart att en mullig/kurvig tjej passar bättre i c-d kupa.
  1. 8 dec -07
  1. Panzarlotta
  1. 95

B-kupa
  1. 8 dec -07
  1. niksa
  1. 4

själv har jag D och jag trivs med mina bröst och tycker att dom ser bra ut, annars är alla storlekar är fina, det beror på tjejen och hennes kroppsbyggnad ;D

Jag har G kupa å lider otroligt mkt.. snart har jag dock 75 A kupa vilket vi ska hurra för :D det tycker jag e absolut snyggast! nätta och smidiga..
  1. 8 dec -07
  1. Pinky
  1. -

det beror helt på hur man ser ut i övrigt, en tjej som e smal å petite är de snyggast med max Bkupa, lite kurvigare tjejer e de snyggast med typ D. Proportioneligt är snyggast tycker jag.
  1. 8 dec -07
  1. cherokee
  1. 18

Finns redan en tråd om detta.

75B/70C tycker jag är den perfekta storleken. Fylliga utan att vara jättestora och ändå lite små utan att vara pyttesmå. Min åsikt iaf!
  1. 8 dec -07
  1. mlieee
  1. 0

Alltså kupor är ju så intesägande om vad man har för storlek. Jag kan ha från C till A kupa och det är frustrerande. Men jag tycker allt beror på människan som vanligt, men gillar min storlek, A/B
  1. 8 dec -07
  1. Emiliano
  1. 2

Jag tkr det är fint med c kupa :)
  1. 8 dec -07
  1. hell_no
  1. -

små tuttar är finast. själv föredrar jag A-kupa, MAX B-Kupa. Fast själv har jag dubbel-C och har redan ont i nacken/ryggen :/
  1. 8 dec -07
  1. kokkiii
  1. 12

hmmm jag kan inte säga, det beror helt på personens kroppsbyggnad. En jätteliten tjej passar inte i jättestora bröst ex., den storleken man föds med är oftast snyggast!
  1. 8 dec -07
  1. n0mercy
  1. 14

smala tjejer - B
kurviga tjejer - D
  1. 8 dec -07
  1. jondi
  1. -

a eller b. främst e det formen o fyllnad som e viktigast. o så klart att personen kan bära upp sina bröst, oavsett stora lr små. när du trivs så syns det o tvärtom.
fina små bröstvårtor e väldigt viktigt. ( finns det inget finare sexigare ord? ngt förslag? )
  1. 8 dec -07
  1. milosc
  1. -

B helt klart!