Kom ihåg inloggning
Satirnine
Kön: Tjej
Bor: -
Inloggad: 28 maj -11
Recensioner: -
Bilder: -
Gästbok: -
Blogg: -
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2007-12-25
Tid: 14:12
Svar: 10
Visningar: 511

Måla om sovrummet

Dela:

Hej Hopp!

Det är så att vi ska måla om sovrummet, skulle vilja ha lite tips och synpunkter på vilken färg vi ska välja. =)

Möblerna är i valnöt sen är täcken. kuddar och gardiner svarta och guldiga.
Ha funderat på typ Kaffe latte men det känns fan som hela sverige har det...

Måla om sovrummet

Åh nej kaffe latte e såååå 2000. Jag skulle välja turkos fondvägg men skippa det svarta å guldiga, för mycket 80-tal. :0)
  1. 25 dec -07
  1. Bigi
  1. 1

varför inte måla kaffe latte och sen tapetsera en fondvägg. decor maison har en medaljongtapet i brun, guld och turkos som går jättebra ihop med kaffe latte (om den inte har för mycket gult i sig) och passar jättebra med mörka trämöbler. tror att den tapeten ligger i spirit-kollektionen.
  1. 25 dec -07
  1. Emiliano
  1. 2

Min syrras pojkvän har det mest underbaraste rummet, dom har 2 svarta fondväggar och sen nån jätte jätte jätte jäääättefin tapet på dom andra väggarna. Det är typ svart grundfärg, sen mörkblåsilvrigt stort blommönster! Jätte jätte jääättefint xD
  1. 25 dec -07
  1. formie
  1. -

Tycker rött är mysigt :)
  1. 25 dec -07
  1. loovely
  1. -

kanske urdum fråga.. men vad är fondvägg? :P
  1. 25 dec -07
  1. Emiliano
  1. 2

Typ en lr flera väggar med en olik färg en vad dom andra har :P
  1. 25 dec -07
  1. loovely
  1. -

hahaha :P jahaaa nu fattar jag :P
  1. 25 dec -07
  1. Satirnine
  1. -

svart och guld ska det va :P Jag är mycket för inredning med prismor och krisalllampor och sånt. En medaljongtapet vore perfekt men det kostar rätt mycket fast man bara gör en vägg och sen vet jag inte hur länge vi ska bo där, kanske handlar på 6 månader.
  1. 25 dec -07
  1. rosalie18
  1. 7

något du dklle kunna göra är att måla en röd fondvägg och sen de andra väggarna lite mer kräm vitt så får du en mjukare ton mellanskiftningarna. brytningen blir inte så skarp. det kan bli ur snyggt till svart och guld!...
  1. 26 dec -07
  1. Vixina
  1. -

En svart fondvägg då och en i guld..? ;)