Kom ihåg inloggning
Bild saknas Blatteking
Kön: Kille
Bor: Blekinge
Inloggad: 26 nov -11
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 3
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2011-05-10
Tid: 17:24
Svar: 15
Visningar: 754

Hur ska den perfekta killen vara?

Dela:

hej
det här skapar jag eftersom det är många tjejer här
så skriv hur ni tycker att den perfekta killen ska vara!! kropp, humör, utseendet osv..
ladda en bild på den som ni tycker är snyggast :D

sen kan jag också säga hur jag tycker att den perfekta tjejen ska se ut

Vill du vara med på tv?
  1. 10 maj -11
  1. Cellistan
  1. 0

Haha, får väl hjälpa dig eftersom du hjälper mig ;)
Alltså, det är så grymt individuellt! Själv tycker jag (självklart) att min fästman som jag snart ska gifta mig med är världens bästa kille! Men det är nog väldigt många tjejer som skulle tycka något helt annat. Min fästman är smal men inte så jättevältränad, inte direkt någon tvättbräda, han är... väldigt hårig av sig, haha och han har bruna ögon. Jag älskar hur han ser ut men vet också att väldigt många tjejer hellre skulle tagit en bodybuilder med vaxat bröst.
Så utseendet är ju väldigt olika beroende på smak. Däremot tror jag att de flesta tjejer tycker att det är viktigt att killen är lojal, en bra lyssnare, någon som sätter sin tjej före sig själv i allt, som skämmer bort med presenter och gulliga sms och som vågar visa känslor.
Personligen känner jag mig så utanför på något vis när jag pratar med killar som är stora, biffiga och beter sig som att de äger världen. Jag hade aldrig kunnat vara ihop med en sådan...
Känns som jag bara svamlar men hoppas du har nytta av det ;P
  1. 10 maj -11
  1. xQbrium
  1. -

Utseendemässigt spelar det ingen större roll alls. Visst, det finns ju vissa saker man tänder på mer än andra. Men det är ju inget avgörande.

För mig ska en kille vara snäll (så klart), lojal, trogen, ha humor och visa att han älskar mig. Men det viktigaste är nog att han ska kunna kommunicera. Utan kommunikation= ingen bra relation.

En avgörande faktor är dock att man passar ihop. En kille som inte alls har samma humor eller tankesätt som man själv har kan vara svår att passa ihop med.

Och om vi ser från den moraliska aspekten ogillar jag killar som bråkar med människor "bara för att", ställer till med trubbel, tar droger osv. Jag letar efter trygghet i ett förhållande, inte spänning.

Vill vi vara lite ytliga får killen gärna vara brunett (fast, det spelar egentligen ingen större roll), arm-muskler är något jag tycker är speciellt sexigt, och en fin rumpa sitter inte helt fel heller ;)

Som Cellistan redan sagt är det ju väldigt individuellt med hur man vill att ens "dröm kille" ska vara. Samtidigt kan det också vara svårt att visualisera med text eftersom det är något man känner med själen, i alla fall för min del. Det kan vara ett visst sett eller ett beteende som man speciellt fastnar för.

Trots att det finns många trygga, snälla, lojala och kärleksfulla killar där ute så betyder det ju inte att jag automatiskt fastnar för allihop - man behöver det där "lilla extra".

Tror jag svamlat mer än Cellistan nu ;) Haha.
  1. 10 maj -11
  1. Aikos
  1. 4

jag kan utbilda dig till näst intill perfekt 500kr / tillfälle, perfekt kan du tyvärr inte bli. Det finns bara en som är helt perfekt och det är såklart din blivande lärare.
För mer information om kursen hör av dig snarast så kan även du bli pojkvän till prinsessan madeleine !
  1. 10 maj -11
  1. Steven-Bill
  1. 12

Detta är hur jag tycker, och vill inte dömas för det.>>: Han ska vara rätt så lång, åtminstone längre än mig, inte snaggat hår, inte för långt, men lagom. Snygga ansiktsdrag, vältränad (Sexpack <3) Hårfärg kvittar, men helst brunette, blond, eller något emellan. Ganska ljus hy, lite mörkare är helt ok. (Jag är inte rasist!) Helst svensk.

Han ska vara snäll, men ändå en som retar en lite :P Modig, romantisk, rolig. Typ något sånt och måste dra nu, är ganska stressad! >.<
  1. 10 maj -11
  1. myuziq
  1. 0

Min kille är mannen i mitt liv haha! Han kanske inte är perfekt, men han är ändå min prins :)
Han är lång, vältränad, mörkbrunt hår och mörkbruna ögon, finaste leendet.. Fast jag gillar killar som har ljusa ögon, det är så snyyyyyggt! Min kille liknar faktiskt Robert Downey Jr. jättemycket :)
Och hans personlighet fick mig att falla för honom ännu mer. Han är ärlig, mogen, omtänksam, mycket kärleksfull, har respekt för mig och mycket mycket mer. :)

1. 10 maj -11
  1. kersting
  1. -

Min kille ska vara kärleksfull, ha min lustiga humor, mogen, snäll (en självklar grej). Och lite sånt där..och utséendemässigt så tänder jag på "metalkillar", långt hår, lite skägg och vanliga kroppar med lite hår på bröstet och raggarsträng, haha. Men, ingen smal eller tjock, utan en helt vanlig. Visst, "normala" "vanliga" killar går ju med. Men nae..personen ska vara lite som mig när det gäller lite grejer :)
  1. 10 maj -11
  1. sara_k95
  1. 0

Min "drömkille" ska ha en bra personlighet, utseendet spelar inte en jättestor roll men man måste ju vara attraherad av sin partner, så utsidan ger insidan en chans;)
men en jättegullig,trevlig kille faller jag lätt för,,
  1. 11 maj -11
  1. Blatteking
  1. 0

tack för svar och för er som vill veta hur den perfekta tjejen ska vara så tycker jag att hon ska vara rolig, har ett liv, fin, inte förstora bröst, och gärna kortare än mej, ska gilla mej, finnfri och inte försolbränd, hår- och ögonfärgen kvittar, päronformig :D, inte en sån som ha skitmycket smink, ska inte vara en rökare(smakar skitäckligt) inte biffig, inte för tjock, plattmage, inte emo, inget hår på benen eller armarna eller armhålorna, gillar inte tjejer med piercingar, fina tänder ska hon också ha, bra lyssnare ska hon också vara och inte en sån som berättar allt :D

själv så tänder jag på benen och röven och på små näsor och ansiktet :D
  1. 11 maj -11
  1. NeliPeli
  1. -

som min kille =) he's the one och jag är verkligen lyckligt lottad. kroppen är het, humöret är super, utseendet är sexigt.. han har en helt underbar personlighet och behandlar mig som en prinsessa hihi.
  1. 11 maj -11
  1. Cellistan
  1. 0

NeliPeli: Naw! Ja, prinsessbehandlingen är a och o :)
  1. 11 maj -11
  1. MnMn
  1. 0

Den perfekta ska vara låång, stora och breda axlar, lite smått biffig. Han ska vara ganska stor, stora händer och sådär. Sen ska han vara charmig! Ha humor, omtänksam, gärna spela gitarr och kunna laga mat. Man ska känna sig trygg i hans närvaro och han ska vara pålitlig :)
  1. 11 maj -11
  1. blattebarn
  1. 0

Hmm..

Muskulös kropp, fast inte föör mkt,lagom så där. Han ska ha en smaskig hals ( dör för halsar), fina ögon, snaggad, pöskläder, ha attityd, samtidigt kunna tåla humor, han ska också va längre än mej, for sure.
Vad gäller personlighet, så ska han va snäll, gullig, självständig, rolig och återigen snäll : )
  1. 11 maj -11
  1. Kattet
  1. 0

Normalbyggd, men lite muskler är aldrig fel. Han ska vara lugn, omtänksam, intelligent och självständig. Symmetriskt ansikte, fint leende och vackra ögon. Han får gärna ha liiite skäggstubb (och då ska det vara skäggväxt, inga fjun).
  1. 21 maj -11
  1. jerseyfreak
  1. 0

enligt mig ska killen vara längre än mig, brunt/ljusbrunt hår, bruna eller gröna ögon, fint leende & bra hy. baggy stil, ha lite arm muskler (riktig turn on!!), och packs på magen, inte alltför musklig.. hmm.. ska lätt ha bra humor, & ska kunna få mig att skratta.
Ska absolut INTE raka benen o armarna! riktigt äckligt med killar som håller på så, (enligt mig fortf)
ska inte va "på" mig hela tiden dvs inte hänga o klänga för mycket.
och vara snäll såklart! gilla att mysa o sånna där gulliga grejer =)
det är det jag kommer på justnu hos den perfekta killen :)