Kom ihåg inloggning
Bild saknas Onlynails
Kön: Tjej
Bor: Blekinge
Inloggad: 3 dgr
Recensioner: 0
Bilder: 15
Gästbok: 2
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2011-06-17
Tid: 11:36
Svar: 13
Visningar: 445

Tips på bra filmer

Ligger sjuk hemma idag och söker tips på bra filmer att underhålla mig med.Spelar ingen roll vad det är för typ av filmer.Alla är välkomna!

1. 17 jun -11
  1. pretty1202
  1. 0

Tips på bra filmer

i am number four ska vara bra har jag hört
  1. 17 jun -11
  1. pretty1202
  1. 0

fried green tomatos är oxå skitbra:)
  1. 17 jun -11
  1. Hicetnunc
  1. 0

"snygg, sexig , singel" :)
  1. 17 jun -11
  1. hehehahahih
  1. 1

''Picture this''
''just go with it ''
dom är rätt bra! :)
  1. 17 jun -11
  1. Tomtetjejen
  1. 5

Hahahaha jag tycker "I love you philip morris" är så otroligt bra, se den om du inte gjort det. Sjukt rolig film!! Även "Patrik 1,5"

"Sebbe", "American history x" är väldigt bra, men är dock typ dramafilmer.

Säg till vad du tycker om filmerna om du ser dom!! :)
  1. 17 jun -11
  1. Avion
  1. 1

Här är en lista på filmer jag sett på de senaste året (Vi kan säga så att jag har bara tagit med filmer som jag skulle säga är värda att se mer än en gång)

Krya på dig!

Flyboys (Film om första världkriget, otroligt bra film om världens första piloter och en lite unik kärlekshistoria)

Going the distance (Mitt ex ville se den, förväntade mig lite av en tjejfilm, men faktiskt väldigt underhållande, och har man testat distansförhållande blir den extra intressant)

Limitless (Väldigt bra film om en ny Get-smart drog, starkt kryddad med möjligheter, mitt enda klagomål är att filmen kunde blivit längre, då den är ganska kort så känns det som om dom kvävt sin egen filmide lite)

MacGruber (störd komedi för dom som känner till tv-serien MacGyver)

A walk to Remember (rätt känslosam romantisk dramafilm)

Hes just not that into you! (verkligen en tjejfilm, och mina kompisar dödsförklarar min manlighet för detta, men jag tycker den är oerhört underhållande)

Definitely, maybe (Ännu värre strip av manlighet här, kanske lite av en förutsägbar romantisk film, men även om den inte riktigt är originel så är den inte sämre bara för det)

The Blind side (verklighetsbaserad film om en svart kille som får ett nytt hem hos en rik familj efter en uppväxt i ghettot, Sandra Bullock lyckas faktiskt göra en väldigt övertygande och seriös roll)

Hall pass (komedi som leker lite med alla männens önskan om att få ligga med andra kvinnor, går dock inte som planerat)

Never back down (Skulle kanske ses som en killfilm, men inte mindre underhållande för det)

I am number four (Faktiskt väldigt passande för nästan alla, även de som inte gillar hela övernaturliga film grejen)

Gnomeo & Juliet (Faktiskt rätt underhållande för att vara tecknad och allt)
  1. 17 jun -11
  1. MnMn
  1. 0

Taken- grym
21- älskar den, verklighetsbaserad.
lords of dogtown- handlar om Tony alva bland annat, alltså den är med verklighetsbaserad och grym.
american history x- sevärd!
prom night- brraaa
Alpha dog- bra den med!
Hoppas du gillar dom! :)
  1. 17 jun -11
  1. Onlynails
  1. 15

Tusen tack!Nu blir det jätte svårt att välja.Haha.Får väl titta på alla=)
  1. 17 jun -11
  1. adoredesign
  1. 25

millenium serien blev helt fast!
  1. 17 jun -11
  1. Shoesoholic
  1. 0

¤ Hancock (stavning??) - handlar om en kille med övernaturliga krafter, action & romantik

¤ wild child - typisk tjejfilm, snobbig & bråkig tonårstjej skickas till internatskola men gör allt för att komma därifrån.

¤ Next - handlar om en man som kan se vad som kommer hända innan det händer, action & romantik

¤ Remember me - handlar en dotter till en polis och en "bråkig" kille som blir kära osv.

¤ Alla hans ex - typisk tjejfilm, handlar om en tjej som börjar gräva i sin killes förflutna o hittar massa gamla flickvänner osv.
  1. 17 jun -11
  1. Shoesoholic
  1. 0

Glömde en utav de absolut sorgligaste och bästa filmerna jag någonsin sett:
¤ Dear John - handlar om en kille & tjej som blir kära, men han åker iväg på militärtjänst osv. Super bra film jag lovar!!
  1. 17 jun -11
  1. Avion
  1. 1

Raberry: Tack som fan, du påminde mig om en av Nicolas Cages bästa filmer (sjukt underskattad), Next, den hade ja glömt bort att den ens fanns!!!! :D
  1. 17 jun -11
  1. Avion
  1. 1

Raspberry93*
(Fyllestavning)
Liknande diskussioner: