Kom ihåg inloggning
Uppdatering pågår: Vissa inlägg som skrivs i forumet under december kan försvinna.
Bild saknas Keely
Kön: Tjej
Bor: Östergötland
Inloggad: 30:e sep
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2012-08-11
Tid: 13:49
Svar: 1
Visningar: 122

Läskiga spökhistorier!

Dela:

Hej ska ha spökkväll snart och är i desperat behov av riktigt kusliga spökhistorier! :) har några själv som ja skriver här så fort jag har dator!! Kan berätta en sann historia som hände för två veckor sen. Jag och min kompis hitta ett gammalt torp i skogen som vi var tvungna att utforska. Efter vi varit i torpet ser vi en lada som ligger bakom upprymda över vårat fynd letar vi efter en ingång. Nu måste det förklaras att torpet är övergivet och det är massa buskar och högt gräs runt om så man skulle lätt se om någon varit där. Till slut hittar vi 3 dörrar och vi bestämmer oss för att ta den i mitten då den är lite öppen. Innanför dörren är det en trappa som leder upp till en loge. När jag och min kompis står i trappan stelnar båda till kollar på varandra och säger båda ; ee vi kanske ska ta och åka hem nu? Vi skyndar oss ner springer bort till bilen och kör därifrån. När vi kommit en bit vänder vi oss mot varandra och säger båda ; hörde du det där? När vi stod i trappan hade både jag och min kompis hört någon som hummade i rummet till höger. Vi var så himla rädda efter! Ryser fortfarande när jag tänker på de. Och det är sant!! Inget som jag hittat på eller hört från någon annan!!