Kom ihåg inloggning
Bild saknas intohimo
Kön: Tjej
Bor: Stockholm
Inloggad: 28:e apr
Recensioner: 0
Bilder: 2
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2013-02-06
Tid: 14:31
Svar: 77
Visningar: 819

Borde jag operera näsan?

Dela:

Överväger att göra en näsoperation, vad tycker ni? :/

Borde jag operera näsan?

Vill du vara med på tv?
  1. 6 feb -13
  1. Johanna
  1. 67

Borde jag operera näsan?

Det tycker jag inte är nödvändigt. Du kan ju dock alltid ta ut piercingen eftersom den framhäver/drar blicken mer till näsan (om du nu inte vill ha den i fokus).
  1. 6 feb -13
  1. mmik
  1. 0

vi kan inte avgöra det åt dig. även om vi skulle tycka den är jättefin, passar bra in i dit aniskte osv så är det hur DU mår med den, hur du ser den. min näsa är ganska "normal" enligt andra, men enligt mig är det den absolut fulaste näsan som finns och jag tänker fixa den när jag blir 18. onödigt att gå runt med något som gör en så deprimerad, när man faktiskt kan bli nöjd.

uppmanar dig inte till att operera, men tänk hur du hade mått med en perfekt näsa. hade det påverkat dig lite/mycket? som sagt, bara du som kan avgöra!
  1. 6 feb -13
  1. mmik
  1. 0

tycker btw att det inte är något fel på din näsa! den ger karaktär.
  1. 6 feb -13
  1. tipzy
  1. 0

Jag hade nog opererat om jag känt att det skulle göra mig lyckligare. Näsan sitter ju liksom mitt i ansiktet
  1. 6 feb -13
  1. intohimo
  1. 2

tack för svaren <3 gillar den framifrån men inte i profil, är dörädd för allt som har med operationer att göra. Men startade mest tråden för att se vad folk som inte känner mig tycker om den ^^ funderar att operera näsan i Turkiet, någon som har gjort det? Eller någon överhuvudtaget med erfarenhet av näsoperationer... gör det ont?:/ haha.
  1. 6 feb -13
  1. spaceshiip
  1. 3

En operation kommer bli både smärtsamt och dyrt, opererar du dig dessutom i Turkiet har du ingen garanti på efterbehandling om resultatet skulle bli under förväntan.

Personligen ser jag inget fel med din näsa! Överväg om riskerna och nackdelarna med operationen är värda en näsa du kanske är mer nöjd med.
  1. 6 feb -13
  1. intohimo
  1. 2

Betalar ju inte den själv isåfall utan mina föräldrar, men ändå. Anledningen till att vi tänkte Turkiet är att de har mer erfarenhet av näskirurgi än svenska läkare, plus att man får en semester på köpet... fast det är inte det viktiga hahaha. "Felet" med min näsa menar då är att den är läskigt lik Zlatans... nä men den är sne :D hehe
  1. 6 feb -13
  1. spaceshiip
  1. 3

Dåså! Nej jag tycker att den ser normal ut. Alla har lite snea näsor, men det handlar ju om hur man trivs med den :) Själv ogillade jag min näsa ett bra tag, tills jag insåg att den bara är en liten del av ett utseende som jag faktiskt gillar. Skulle ju inte se ut som "mig själv" utan den x)
  1. 6 feb -13
  1. carlito
  1. 0

"Det är ju ändå mina föräldrar som betalar"

Vill inte vara den tråkige men vill bara säga att du inte ska "leka" med dina föräldrars pengar, liksom om du har väldigt mycket komplex över den så kan det vara förståeligt men annars tveksamt, operationer kostar trots allt mycket.

Men men, din näsa är inte alls i samma liga som Zlatans, egentligen inte något anmärkningsvärt alls.

om man tar en bild så nära så ser väll de flesta näsor lite skumma ut haha! :)
visa en bild där man ser framifrån istället, då tänker man nog inte lika mycket på den!
tycker inte du ska göra en operation. tycker den ser helt okej ut. inget du ska fundera ens över!!! =)
som nån annan sa att framhäv inte näsan med en piercing om du inte e nöjd med den.
Framhäv något annat i stället, tex ögonen!! :)
Du är ju ung, tycker iaf du ska tänka efter på detta ett tag innan du gör de.
Man stör sig alltid på något med sig själv! Oftast är det bara en själv som tänker på det! :)
Om alla ska operera sig så kommer alla se likadana ut tillslut, Plastiga!!! :P

1. 6 feb -13
  1. anilocin
  1. 0

Nej absolut inte! Din näsa är jättefin precis som den är ! :)
  1. 6 feb -13
  1. bytt-konto
  1. -

Jag tyckte inte det var något fel med din näsa. Det är nog bara du själv som tänker på det.
  1. 6 feb -13
  1. intohimo
  1. 2

Tack hörrni, blir glad av att höra att ni inte tycker jag ser ut som Zlatans dotter :)<3
och Carolito missförstå mig rätt jag HAR komplex för den, mina känslor går från att hata den till att ogilla den. Haha!

håller med om att bilden ovan kanske är lite konstig xD så här ser det ut framifrån iaf.. vet inte om piercingen gör det värre men vad jag har märkt så är det tvärtom, det är ju det enda fina med min nos hihi.

Borde jag operera näsan?
  1. 6 feb -13
  1. robino
  1. 24

Tycker inte heller din näsa är ful! Det är du som avgör om du ska operera den eller inte. Jag har haft komplex för min näsa i flera år och ska därför operera den i höst, varför må dåligt över något man kan förbättra? :) dock om du inte mår jättedåligt över den tycker jag du ska strunta i det, onödig smärta och pengar!

Jag skulle aldrig våga operera mig i Turkiet. Tvekar inte på att de är duktiga, men om något skulle gå snett i efterhand blir det ju väldigt krångligt. Sen skulle jag tycka det vore läskigt med en läkare man inte kan prata svenska med helt och hållet, men det är ju bara jag!