Kom ihåg inloggning
Bild saknas Jenna_M
Kön: Tjej
Bor: Blekinge
Inloggad: 24 apr -08
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2007-10-26
Tid: 17:14
Svar: 33
Visningar: 502

Bra filmer?

Dela:

Någon som sett nån bra film och vill rekommendera? Gillar skräckisar, men gärna andra filmer också.

Bra filmer?

Har du sett Hostel`??
en riktigt bra skräckfilm.
  1. 26 okt -07
  1. Jenna_M
  1. 0

Jo, den har jag sett, den är helt okej=) Sist såg jag saw 3, de var nog den värsta jag sett tror jag. tackar
  1. 26 okt -07
  1. purple
  1. 25

1408, det är en bra film. Den visas på tv-reklam nu! Den handlar om en kille som skriver verklighetsbaserade böcker som handlar om spöken och sånt.
  1. 26 okt -07
  1. Jenna_M
  1. 0

okej=) vilken kategori hör den filmen till? hör nog hört nånting om den men inte så mkt. Verkar kunna vara bra iaf
  1. 26 okt -07
  1. purple
  1. 25

Hmm..jag kan inte rikitgt placera den, men skräck är det nog. Fast särskilt läskig är den inte. Men bra! Jag rekomenderar den verkligen.
  1. 26 okt -07
  1. Jenna_M
  1. 0

Aa, okej. man får väl se den då kanske. Hoppas den kommer på DVD film ganska fort, för på bio kan jag inte se den=(
  1. 26 okt -07
  1. Naruto
  1. -

saw, hostel, the amatyville horror, the hills have eyes, jeepers creeper.. det är bra skräck :)
  1. 26 okt -07
  1. Jenna_M
  1. 0

Jo, har sett dom, eller inte the hills have eyes. Vad handlar den om?
  1. 26 okt -07
  1. Naruto
  1. -

det är en familj som ska på campingsemester ute i ödemarken och sen är det massa mongolider som är kannibale och bor där i närheten och ehh näe svårt och berätta men den är sjukt äcklig och läskig.
  1. 26 okt -07
  1. lira
  1. 0

she's the man o john tucker must die jätte roliga ^^
  1. 26 okt -07
  1. S_ARA
  1. 0

"THEM" är en rikit bra skräck/rysare :)
  1. 26 okt -07
  1. Jenna_M
  1. 0

TACK TACK, vad många fina tips. Nu blir man ju riktigt filmsugen=P
  1. 26 okt -07
  1. Naninen
  1. 17

om du inte sett "the descent" så måste du se den, asbra, bättre än jeepers creepers å allihop :D
å 1408 är en psykologisk skräck om man säger så, mkt bra, kryper liksom in i huvudet på dig ;P
  1. 27 okt -07
  1. Naruto
  1. -

haha men grejen med jeepers creeper är ju att den är så jävla rolig :P