Kom ihåg inloggning
Bild saknas soofiiaa
Kön: Tjej
Bor: Halland
Inloggad: 24 maj -12
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 1
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2008-06-28
Tid: 22:50
Svar: 17
Visningar: 777

hår på kroppen :(

Dela:

jag har mängder av hår på kroppen och mår dåligt av detta. nu när sommaren är här vill man springa runt i bikini och ha det skönt. men jag vill inte visa min kropp.. har mycket hår på hela magen och ryggen, det är ganska ljust med det är så mycket att det syns massor ändå. på brösten och armar har jag också mycket.. jag rakar allt hår på benen, men vad ska jag göra med resten? nån som har något tips? laser och sånt är ju så dyrt :(

tacksam för svar!

1. 28 jun -08
  1. Mollz
  1. 0

hår på kroppen :(

Hårborttagningsmedel kanske?
  1. 28 jun -08
  1. chiqa
  1. 29

Vaxa och epilera, det håller längst;)
  1. 28 jun -08
  1. Mollz
  1. 0

Svårt att komma åt ryggen då bara ;)
  1. 28 jun -08
  1. hanna_84
  1. 0

Om håret är ljust kan jag inte tänka mig att det syns så mycket, är nog bara du som stör dig på det gumman :) Men annars kan jag med rekomendera att köpa en epilator. Gör ont men håller länge och blir inte så stubbigt. Du behöver inte heller vänta och låta håret växa ut så mycket innan du tar bort det som med vax. Ryggen har alla lite hår på, är de dessutom ljusa så ska du nog inte störa dig på dem, men annars tror jag du kommer åt det mesta med epilatorn....
  1. 29 jun -08
  1. Jeenni
  1. 0

tycker verkligen inte du ska ta bort håret på magen och ryggen, du skrev ju att de e ljusa så vem bryr sej då? lixom alla har ju hår hade ju vart värre om de va mörka eller hur?
  1. 29 jun -08
  1. to_cutee
  1. -

gör INGETING me din kropp. det enda du kan göra e att raka armar och ben.. kanske epilera/vaxa magen. men inte mera. du komr se ut som en apa sen... :(
  1. 29 jun -08
  1. butterfly1
  1. 0

Tycker inte du ska raka dig på så många ställen då kommer du bara få mer hår på senare dagar.
  1. 29 jun -08
  1. JenP
  1. 0

Mitt tips är att försöka att inte tänka på det. Alla har fjun på kroppen, vissa mindre och andra mera. Desto mer du tänker på det, stör du dig mera på det. Och det är faktiskt bara du som stör sig på det.

Vet en tjej som försökte ta bort sitt mörka hår på magen - hon rakade sig där och allt möjligt och håren såg bara grövre ut. Manligt, ggrrrrr. SÅ låt det va!
  1. 29 jun -08
  1. Joooh
  1. 0

Håren kommer inte bli grövre om du rakar, men dom kan bli mörka. Så jag tycker inte att du ska ta bort. Men om de är jättejobbigt kan du ju vaxa eller epilera nu på sommaren.
  1. 1 jul -08
  1. soofiiaa
  1. 0

tack allesammans! det kan nog bli en epilator för min del. är det någon som vet nån bra? ett plus skulle vara om den inte är så dyr ;)
  1. 1 jul -08
  1. beau9
  1. 0

VA ? är det bara jag som tycker det är supersnyggt, sexigt med lite ljust fjun på mage å rygg när man är brun? ta inte bort det, om det är mörkt då kan jag förstå dig men inte annars

jag lider sjukt mkt av mina mörka hår på armar och ben, mest jobbigt är att jag har mörkt hår PÅ RUMPAN! så, va glad!
  1. 1 jul -08
  1. kaboom
  1. 2

nejnejneeeeej , gör ingenting .. jag känner samma sak här !! men göör ingenting !!!!!!!!! det kmr bara bli värree!! .. men kan man inte bleka håret lite mera då ? .. alla säger ju att man kan bleka håret av citron .. då kan man väl mosa citron i hela kroppen och det blekas(ord?) av solen
  1. 1 jul -08
  1. sarakos
  1. 0

du kan ta laser på de ställen där de beskymrar dig mest, tänk hur mycke de kommer ge dig sen, och resten kan du ta hårborttagningsmedel,
  1. 2 jul -08
  1. JenP
  1. 0

Förresten så läste jag nånstans att mynta te minskade på oönskad hårväxt =)