Kom ihåg inloggning
Bild saknas woopwooop
Kön: Tjej
Bor: Värmland
Inloggad: 11 sep -12
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2012-05-29
Tid: 21:06
Svar: 15
Visningar: 257

Tunn lugg

Jo nu e det såhär, jag vill klippa lugg, såndär tunn lugg asså jätte tunn. Har ni ssare några tips på hur man kan göra det själv? pallar inte gå till frissan och betala 300 för att dom ska fixa något ja säkert klarar själv.
<3

1. 29 maj -12
  1. MissTycker
  1. 8

Tunn lugg

Frisörer brukar bara ta mellan 50-100 spänn för att klippa lugg. :)
  1. 29 maj -12
  1. Lexxi
  1. 0

Klippte lugg för ett litet tag sen och som misstycker sa är det relativt billigt :)
lika bra att de gör det så det blir riktigt snyggt, värt det!
  1. 29 maj -12
  1. Caitlyn
  1. 4

Min frisör klippte lugg gratis om man tog det utan styling efteråt
  1. 29 maj -12
  1. woopwooop
  1. 0

Okej då säger jag såhär då, JAG HATAR FRISÖRER :c.
Jag bokstavligen hatar att klippa mig hos en frisör,dom bara klagar på att man har slitet hår o ja dom klagar hela tiden. iallafall där jag klippt mig+ att när jag gick i femman så hade jag jätte långt hår och min kompis ville klippa mig så jag lät henne och det vart SVINFULT..sen så fick jag gå till frisören för att fixa till det jag sa att jag ville ha det till axlarna och luggen ville ja klippa till lite eftersom den såg jätte konstig ut, KÄRRINGEN KLIPPTE POTTFRILLA PÅ MIG .HAHAHAHA jag minns hur jävla mycket jag grina efteråt.
Sen dess har jag alltid haft något emot frisörer, och när jag senast klippte mig hos en frisör (för drygt ett halvår sen) så blev jag inte heller nöjd..
oooch en sak till, för tre månader sen typ så skulle min kompis klippa lugg på mig och jag sa klart och tydligt att hon inte skulle klippa över ögonbrynen, och vad tror ni hon gör?! hon klippe typ en centimeter över ögonbrynen.. bitch..
Det jag ville komma fram till var att jag vill göra det själv, ingen får röra mitt hår haha ^^

Oj hehe nu känner jag att det blev för mycket skrivet. Men hoppas ni fattar varför ja inte gillar frisörer heh,<3
  1. 29 maj -12
  1. Caitlyn
  1. 4

Äsch det är väl bara att testa att klippa av en liiiiten bit och sen om du är nöjd med resultatet så klipper du lite mer tills du får den längden du vill ha
  1. 30 maj -12
  1. MissTycker
  1. 8

Du ska ju inte gnälla på frisörer för att de försökt rätta till det dina vänner förstört? Fattar inte hur du låter dina vänner sätta saxen i håret på dig om du är så rädd...

Och förövrigt är det väl inte konstigt om de klagar på att du har slitet hår om du inte låter de klippa dig?
  1. 30 maj -12
  1. woopwooop
  1. 0

okej nej ni fattade tydligen inte vad min fråga var.
  1. 31 maj -12
  1. Ediths
  1. 1

Kamma fram det hår som du vill ha som lugg, sen klipp lite i taget för att kolla om det blir bra. sen kan man kamma igenom luggen för att klippa tesar som sticker ut. (nu vet ju inte jag om du redan har klippt, men det var mina tips) ^-^ ps. tycker som du, ingen får heller röra mitt hår! xP
  1. 31 maj -12
  1. woopwooop
  1. 0

taack för att du förstod min fråga o inte sa att ja skulle gå till frisören :'3
Ska göra det ikväll ^^)
  1. 31 maj -12
  1. Caitlyn
  1. 4

woopwoop: Jag skrev ju samma sak fast med andra ord? Nämde aldrig frisören
  1. 31 maj -12
  1. woopwooop
  1. 0

ååå shit förlåt caitlyn jag såg inte att du hade skrivit det , sorrysorry<3
Men iallafall jag har gjort det nu, heh :'3
  1. 31 maj -12
  1. Caitlyn
  1. 4

Okej :) Blev du nöjd? :)
  1. 31 maj -12
  1. woopwooop
  1. 0

Ja faktiskt, fast det känns som att ja ser ut som en oskyldig liten unge haha ^^
  1. 31 maj -12
  1. Caitlyn
  1. 4

Haha okej, du vänjer dig nog snart :) Kanske köra på en lite starkare ögonsminkining för att inte se så "barnslig" ut :)
Liknande diskussioner: