Kom ihåg inloggning
Bild saknas snuttis87
Kön: Tjej
Bor: Norrbotten
Inloggad: 9 jul -10
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2007-12-29
Tid: 00:15
Svar: 3
Visningar: 441

Vilken ansiktsrengöring???

Dela:

Hjälp... Nu är det dags för mig att köpa ngn form av rengöringsprodukter för ansiktet... Jag har funderat på både en tre stegs serie från Clinique och Apotekets från Aco.. vad tycker ni?? Jag har en normal hudtyp...

1. 30 dec -07
  1. snuttis87
  1. 0

Vilken ansiktsrengöring???

Varför kan ingen bara svara ??? Jag vill ha HJÄLP!!
  1. 30 dec -07
  1. truebeauty
  1. -

den absolut bästa som jag använt i mina alla år :P haha typ. e Loreal - pure zone. brukar använda ansiktstvätten och ansiktsvattnet efteråt. du kan kolla hur den ser ut. images.google.se/images?gbv=2&...
  1. 30 dec -07
  1. HelloHanna
  1. 0

Personligen skulle jag aldrig rekommendera Cliniques tre-stegs-serie. Min hudtyp är dock annorlunda än din, har blandhy/känslig hy med lätt acne på hakan, och jag använde den kombinationen av tre-stegs-serien som Clinique-disken rekommenderade mig.
Jag blev mycket sämre i ansiktet, huden stramade och kliade och finnarna blev värre. Jag uppsökte Clinique-disken på både NK och Åhléns ett par gånger till och varje gång sålde de mig nån ny produkt som komplement. Jag köpte dem, för jag ville så gärna tro på märket, men blev aldrig bättre. Kan inte se mig själv köpa Cliniques hudvård igen!

ACO har jag ingen erfarenhet av. Har provat Dermalogica efteråt, jättebra men väldigt dyrt, och därefter Lumene, som jag är OERHÖRT nöjd med och verkligen rekommenderar!