Kom ihåg inloggning
Bild saknas beau9
Kön: Tjej
Bor: Kalmar
Inloggad: 1 jul -11
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 36
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2008-02-27
Tid: 19:44
Svar: 46
Visningar: 2887

kändisar celluliter

Dela:

lägg in lite bilder på kändisar med celluliter, skulle få mig att må lite bättre just nu :/

Vill du vara med på tv?
  1. 27 feb -08
  1. Nisrina
  1. 25

kändisar celluliter

Kändisar celluliter
Tara Reid

Kändisar celluliter
Mariah Carey

Kändisar celluliter
Jennifer Love Hewitt

Kändisar celluliter
Mischa Barton

Kändisar celluliter
Cindy Crawford
  1. 27 feb -08
  1. beau9
  1. 0

oh tilloch med alla de snyggingarna har celluliter, känns bättre faktiskt :P
  1. 27 feb -08
  1. Joy_
  1. 0

x17online.com/celebrities/misc...

här finns en bild på misha barton
  1. 27 feb -08
  1. hairdresser
  1. -

va? bilden på crawford MÅSTE ju va fejk. d där ser ut som en mage som varit fet men gått ne ri vikt så överflöd skinn hänger
  1. 27 feb -08
  1. minidaim
  1. 0

tyvärr har jag inga bilder men jag ska säga dig en sak, alla vi tjejer läser i tidningar, kollar på tv, läser på internet ständigt om kändisar, skvaller, och vanligt folk. och aldrig är vi nöjda med oss själva? varför se ut som nån j*vla modell? det ser ju inte klokt ut! tack gud för att människor som kelly clarkson, kelly osbourne och alla de där andra kändisarna som inte halkat dit. jag tycker vi ska skärpa oss och skita i vad media säger. "Få en fastare mage på nolltid !" jag SCREW YOU ! (ursäkta språket) men vem fan bryr sig om nån mage a la jessica biel elr nått . det är ju fint med kvinnliga kurvor ! förut tyckte inte jag att jag räckte till . jag verkligen HATADE min kropp och jag svalt mig och gick ner i vikt , ångrar det grovt eftersom det kommer ta ett tag att återställa kroppen , men nu är jag tillbaka på rätt spår. men aldrig duger vi för oss själv? killar kommenterade till och med min kropp och sa att den var jättefin utan att jag hade sagt något snällt till dom, så jag bestämde mig , nu skiter jag i vad alla säger och kör mitt eget race. jag har celuliter under rumpan , WHO CARES? killar älskar rumpor , stora rumpor , inte vill dom ha nått jävla avmagrat skrälle med ett benigt ass? dom vill ha något att ta i. hehe hoppas det hjälpte lite :)
  1. 27 feb -08
  1. Nisrina
  1. 25

Kändisar celluliter

Kändisar celluliter
(Mischa återigen)

Kändisar celluliter
(Christina Milian)

Kändisar celluliter
(Eva Longoria)

Kändisar celluliter
(Kate Moss)

Nästan alla har celluliter, mer eller mindre. Även de vackraste kändisarna..
  1. 27 feb -08
  1. Raderad
  1. -

Kändisar celluliter
  1. 27 feb -08
  1. beau9
  1. 0

ni är bäst tjejer, nu mår jag toppen. fan va sjukt igentligen. att man ska behöva få saker som detta bekräftat för att fatta och må bra.. sjukt..:/
  1. 27 feb -08
  1. Joy_
  1. 0

ja bra skrivet minidaim! håller helt med!
men fan vad jag stör mig på kändisfotograferna som liksom ZOOMAR IN kändisars celluliter just! liksom ge er.. alla har celluliter (även de smalaste, nyttigaste liksom) så vad är grejen med att uppmärksamma det inför världen!? acceptera det o sluta göra en grej av det!
  1. 27 feb -08
  1. Joy_
  1. 0

det är ju medias fel att vi har svårt att acceptera våra celluliter! om det inte hade funnits sådana här inzoomade bilder på folks celluliter och hundra artiklar om hur man blir av med det så hade ju ingen "oroat sig" över det. fuckin media...
  1. 27 feb -08
  1. Nisrina
  1. 25

Joy; du har så rätt. Men vi måste komma ihåg en sak, paparazzis fotar det som säljer. Då vi är så skönhetsfixerade vill vi veta om kändisarna är som oss, and the paparazzis know that och därför fotar celluliter.
  1. 27 feb -08
  1. Joy_
  1. 0

jovsst är det ju så. men skönhetsidelaet är ju media dels boven till också. så det är liksom som en ond cirkel dem har skapat.
fast som i den här tråden då så mår vi ju faktiskt helt ärligt BRA av o se de snyggaste kändisarna som vi annars kanske förknippar som perfekta, med mänskliga celluliter som oss andra.
  1. 27 feb -08
  1. Gyllenbrun
  1. -

Här har du en Victorias Secret modell med celluliter...Karolina Kurkova...Men fortfarande DÖHET, älskar henne!

Kändisar celluliter
  1. 27 feb -08
  1. beau9
  1. 0

håller med er alla och joy: precis denna tråden fick mig på tio min att va på topp humör igen :D det är alltid uppskatatt att få se bilder på de "perfekta" kändisarnas brister. jag tänker alltid så här, fan jag är snygg nu hur snygg skulle ajg bli om jag hade lika mycket pengar som kändisaran :P

När jag var mindre brukade jag alltid kolla på kändisprogram, mtv, modeshower allt.( när jag var typ 12 -13) min mamma sa alltid att det är inte bra för dig, du får en skev syn på hur mans ak se ut. men jag fattade inte då hur mycket detta skulle påverka mig i framtiden :/ mamam har alltid rätt!