Kom ihåg inloggning
belikeme
Kön: Tjej
Bor: Stockholm
Inloggad: 12 maj -12
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 12
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2008-03-05
Tid: 23:58
Svar: 22
Visningar: 979

mörka ringar under ögonen

Dela:

nån som vet någon mirakel produkt som tar bort dom som verkligen funkar vill inte använda concealer tycker inte att det täcker o så lägger den sig i väck :( finns det nån kräm som är funkar?

1. 8 mar -08
  1. belikeme
  1. 0

mörka ringar under ögonen

ingen som vet? :(

Det finns en kräm på kicks där jag jobbar som heter Hylexin.. det är en kräm som tar bort mörka ringar, motverkar påsar och finar ut linjerna under ögonen... riktigt bra men dock kostar den en del..

annars är YSL's Touche éclat och Max factor's mastertouch riktigt bra concealers som är dryga och täckande! som ej lägger sig i små vrån eller linjer..

Lycka till!
  1. 16 maj -08
  1. From_Hell
  1. -

jag vill oxå ha en sån kräm =( vill inte bara täcka med smink utan att de ska försvinna helt..

jag hördeatt om man tar en skiva potatis och på ögonen som man gör med gurka t ex ska mörka ringar försvinna. har inte provar än dock
  1. 16 maj -08
  1. From_Hell
  1. -

jag e villigt att betala 2000 om det nu funkar!
  1. 16 maj -08
  1. From_Hell
  1. -

villig*

Krämen funkar faktiskt! men den är RIKTIGT stark så var noga med att inte kladda för mkt och undvik att sniffa på den! testa gärna några minuter bakom örat så att ni är säkra på att ni inte får en allergichock eller nåt.. risken är minimal men den finns där i alla fall!

995 kostar krämen och har hjälp mig riktigt mycket! jag har ärftliga "koalaringar" under ögonen som gör att jag jämt ser trött ut. Men efter 2 månaders användning har jag kastat mina concealers och är gladare än gladast :D haha
  1. 16 maj -08
  1. From_Hell
  1. -

hmm va roligt=) men e den vårdande samtidigt då vu vet hur känsligt området är runt ögonen och rynkor börjar där först liksom kanske sliter den området.. och e det en behandling typ? som mamn använder i nåra dagar/veckor sen e ringarna borta eller kommer de när man slutar använda krämen? det e ju jobbigt med mörka ringar man ser ju ut som heroin chic!
  1. 16 maj -08
  1. From_Hell
  1. -

ååh.. tack sweetheart!

no problems mi amoreeeeeee :D
  1. 16 maj -08
  1. DanceBaby
  1. 0

Mary Kay har också en väldigt bra produkt. Det är som en roll on och har fungerat jättebra för mig. Bättre än jag trodde. Gå in på marykay.se och hitta en konsult som kan hjälpa dig.
  1. 16 maj -08
  1. Caleria
  1. 0

så eftersom det står "använd 2-3 gånger dagligen" månste man fortsätta använda den föralltid? =D Hur länge räcker en tub Diia?
  1. 16 maj -08
  1. Ella_83
  1. 40

Diia: Visst finns det bara en kräm som heter Hylexin?? Den har jag iaf och jag kan ju säga så mycket som att på mig har den inte hjälp ett enda dugg! Och det verkar inte som om vi pratar om samma kräm, Diia, för denna är helt värdelös och luktar verkligen INTE stark på något sätt, och faktiskt så luktar inget alls!! Men dyr var den, det kan jag hålla med om! Jag känner mig lurad......
Det märks att du jobbar på Kicks......
  1. 16 maj -08
  1. Ella_83
  1. 40

DIia:A men det kändes som om du gjorde reklam för det på ett sätt iaf. Det lät som om du försökte sälja på "oss" Hylexin. Vad jag har läst på flera sidor på nätet inkl här är att Hylexin INTE fungarar alls! Det är ungefär som alla mirakelkrämer som folk tror ska ta bort rynkor. Ingen sådan "tar bort" rynkor. Det är ungefär samma sak med Hylexin, den tar inte bort några mörka ringar.
Har du några före och efterbilder??