Kom ihåg inloggning
belikeme
Kön: Tjej
Bor: Stockholm
Inloggad: 12 maj -12
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 12
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2008-03-05
Tid: 23:58
Svar: 22
Visningar: 979

mörka ringar under ögonen

Dela:

nån som vet någon mirakel produkt som tar bort dom som verkligen funkar vill inte använda concealer tycker inte att det täcker o så lägger den sig i väck :( finns det nån kräm som är funkar?

1. 8 mar -08
  1. belikeme
  1. 0

mörka ringar under ögonen

ingen som vet? :(

Det finns en kräm på kicks där jag jobbar som heter Hylexin.. det är en kräm som tar bort mörka ringar, motverkar påsar och finar ut linjerna under ögonen... riktigt bra men dock kostar den en del..

annars är YSL's Touche éclat och Max factor's mastertouch riktigt bra concealers som är dryga och täckande! som ej lägger sig i små vrån eller linjer..

Lycka till!
  1. 16 maj -08
  1. From_Hell
  1. -

jag vill oxå ha en sån kräm =( vill inte bara täcka med smink utan att de ska försvinna helt..

jag hördeatt om man tar en skiva potatis och på ögonen som man gör med gurka t ex ska mörka ringar försvinna. har inte provar än dock
  1. 16 maj -08
  1. From_Hell
  1. -

jag e villigt att betala 2000 om det nu funkar!
  1. 16 maj -08
  1. From_Hell
  1. -

villig*

Krämen funkar faktiskt! men den är RIKTIGT stark så var noga med att inte kladda för mkt och undvik att sniffa på den! testa gärna några minuter bakom örat så att ni är säkra på att ni inte får en allergichock eller nåt.. risken är minimal men den finns där i alla fall!

995 kostar krämen och har hjälp mig riktigt mycket! jag har ärftliga "koalaringar" under ögonen som gör att jag jämt ser trött ut. Men efter 2 månaders användning har jag kastat mina concealers och är gladare än gladast :D haha
  1. 16 maj -08
  1. From_Hell
  1. -