Kom ihåg inloggning
Bild saknas biffyclyro
Kön: Tjej
Bor: -
Inloggad: 27 nov -11
Recensioner: -
Bilder: -
Gästbok: -
Blogg: -
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2011-06-06
Tid: 23:12
Svar: 1
Visningar: 399

Konstiga utslag i ansiktet

Dela:

varje år i början av sommaren får jag riktigt konstiga utslag i ansiktet.
jag vet att det absolut inte är solexem men det är jätte konstiga utslag.

det startar oftast under ena ögat på kinden som lite flammigt, och det ser ut som hårsäckarna/porerna ( vad man nu har för små små saker över hela huden ) svullnar upp. Utslagen är altså hur små som helst men överallt. Efter en dag har det spridit sig till exakt hela ansiktet. Huden är inte torr men det känns som man har torkad lera i ansiktet och när jag gör grimaser känns huden jätte torr. Efter några dagar försvinner det.

kan inte komma på vad det är. Har smörjt med alla möjliga krämer. När man känner med fingrarna så är huden knottrig, men verkligen minimala knottror. Det kliar inte speciellt eller svider, men är bara förjävla obehagligt och fult. Passar bra nu till skolavslutningen -.-

jag har ALDRIG problem med min hy. Jag har haft kanske 10 finnar max under hela min livstid, har jätte slät och stark hud. men alltid i juni får jag såhär... Senaste dagarna har jag gått helt osminkad så tror det inte är att jag inte tål mitt smink.

någon som känner igen det och har en aning om hur man blir av med det :o?

Vill du vara med på tv?
  1. 6 jun -11
  1. biffyclyro
  1. -

LÄNK TILL BILD. inte min bild men väldigt lika utslag, speciellt de små små utslagen hon har i tinningen !!!!!!!!!