Kom ihåg inloggning
freddy95
Kön: Tjej
Bor: Stockholm
Inloggad: igår
Recensioner: 0
Bilder: 2
Gästbok: 1
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2012-05-02
Tid: 18:39
Svar: 6
Visningar: 210

Absolut torr ren

Tänkte bara ställa en fråga till er som använder absolut torr. Jag har försökt två-tre gånger med at, men jag får bara jätteont, plus att det svider och en gång fick jag t.o.m som brännmärken i armhålorna... därför undrar jag hur viktigt det är att man är helt ren under armarna som det står att man ska va, för jag tvättar armhålorna och både torkar och lufttorkar efterråt, men börjar tro att jag kanske inte är helt torr då ändå.. då är ju frågan om jag kan skippa att tvätta armhålorna så förbaskat noga innan??

1. 2 maj -12
  1. freddy95
  1. 2

Absolut torr ren

någon??
  1. 2 maj -12
  1. purple
  1. 25

Jag brukar använda den efter att jag har duschat. Brukar se till att göra andra saker medan kroppen torkar ordentligt, typ smörja in mig och sånt, och sen använda absolut torr. Är jag det minsta fuktig gör det svinont, men är jag torr så känner jag ingenting. :) Jag har använt den en gång utan att tvätta armhålorna innan, och det gjorde inte ont då heller, märkte ingen skillnad i resultatet heller. Men som sagt, jag tror det handlar om att man måste vara helt torr i armhålan annars svider det.
  1. 2 maj -12
  1. mienna
  1. 0

det ska ju svida lite, brukar inte raka mig under armarna före ja har på de. tar på kvällen och har på under natten. eller ibland bara några timmar sen tvättar jag bort de
  1. 2 maj -12
  1. ninefive95
  1. 6

Ta inte på det precis efter att du har rakat dig, då svider det som mest!
  1. 3 maj -12
  1. Yumbum
  1. 0

Detta ska man INTE lägga när man precis har rakat. Ta det gärna 1-2 dagar efter.

jag tvätta inte så noga faktiskt så de sved lite men inte så att de gjorde ont! älskar den :)
Liknande diskussioner: