hej! Har skrivit et x-antal trådar här tidigare om min acne och tetralysal osv. Är nu inne på min fjärde månad med tetralysal och tabletterna börjar lida mot sitt slut. Har tabletter för två veckor kvar kanske.(Måste ändå sluta till sommaren) Tetralysal har tyvärr förvärrat min hud som nu ser förskräcklig ut med finnar,ärr och varande sår i ansiktet,bröstkorgen och speciellt ryggen. (Hade bara ett fåtal finnar på ryggen och inga på bröstkorgen då jag började) Jag skulle vilja besöka hudläkaren igen och diskutera nya möjligheter som t.ex roaccutan till hösten för jag vill INTE ge tetralysal en chans till. MEN Mina föräldrar skiter ärligt talat i min acne och de vägrar att köpa acnemedicin eller läkarbesök till mig. tänkte skaffa diane eller yasmine till sommaren i hopp om att förbättra huden en smula.Jag har tyvärr inte råd att fixa sådant själv och jag är inte myndig än. Har alltså inga pengar eller stöd från föräldrarna. Min acne har påverkat mig psykiskt och patetiskt nog vill jag bara lägga mig i sängen och gråta när jag ser mig i spegeln. Vad kan jag göra? vem ska jag vända mig till? är beredd att betala tillbaka allting så fort jag sparat ihop pengar.( om två-tre år). väldigt tacksam för alla kommentarer och tips jag kan få..