Kom ihåg inloggning
freddy95
Kön: Tjej
Bor: Stockholm
Inloggad: 01:14
Recensioner: 0
Bilder: 2
Gästbok: 1
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2012-05-24
Tid: 16:13
Svar: 5
Visningar: 179

Brun utan sol

Om man har tagit brun utan sol som har torkat in i ungefär ett dygn, är det så att den har gått in då, eller ligger den som ett lager som kan tvättas bort? Alltså vågar man raka benen eller kommer de att bli blekare då? (rakar bara smalbenen, tar låren med epilator så skulle se jättekonstigt ut om halva benen är belkare..) vore jättetacksam för hjälp :)

1. 24 maj -12
  1. freddy95
  1. 2

Brun utan sol

Använder btw en brun tub från ACO
  1. 24 maj -12
  1. tjeejeen
  1. 0

om du använder dig utav en produkt som ska gå in i huden har den gjort det! Detta brukar stå på din BUS ifall det är en som går bort när man rakar sig osv. Jag själv tror att det kommer bli lite ljusare, det blir benen oftast eftersom lite av huden skavs bort men det beror på hur bra din rakhyvel är också. TIPS, testa på ett litet ställe och se vad som händer :)

Bus skall gå in i huden på några timmar. När huden sedan byts ut så "ramlar färgen av". För att få detta jämt är det bara att skrubba eller peela huden :)

Jag använder bus och det är inga problem för mig att raka benen dagen efter :)
  1. 24 maj -12
  1. anonymt
  1. 0

När jag använder BUS så brukar jag kunna duscha o raka mig i cirkus tre-fyra dagar efteråt.. Sedan efter det brukar det börja släppa färg här och där.
Så då skrubbar jag hårt och har på ett till lager efteråt =)
  1. 24 maj -12
  1. anonymt
  1. 0

När jag använder BUS så brukar jag kunna duscha o raka mig i cirkus tre-fyra dagar efteråt.. Sedan efter det brukar det börja släppa färg här och där.
Så då skrubbar jag hårt och har på ett till lager efteråt =)
Liknande diskussioner: