Kom ihåg inloggning
Uppdatering pågår: Vissa inlägg som skrivs i forumet under december kan försvinna.
Bild saknas morrismini
Kön: Tjej
Bor: Stockholm
Inloggad: 21 apr -13
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 2
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2008-03-09
Tid: 14:27
Svar: 1
Visningar: 147

praktik med djur

Dela:

Nu är det så att i trean på gymnasiet, alltså nästa år, ska jag praktisera i tre veckor med djur på något sätt. Kan göra nästan vad som helst, bara det har med djur att göra. Vet inte riktigt vad jag vill. Har varit 2 veckor på ridksola, 2 veckor på hunddagis och 10 veckor på djursjukhus redan. Några förslag? Spelar ingen roll om det är i Sverige eller inte.

1. 9 mar -08
  1. TinyTina
  1. 0

praktik med djur

Jag tycker du ska välja något där du eventuellt har chans att kunna få jobb efter studenten. Meningen med praktik e ju att du ska prova på olika yrken så att du kan komma fram till vad just du vill jobba med efter skolan.
Har du en favoritpraktik bland dom du redan gjort? Kanske e det en idé å hitta nåt som ligger relativt nära ditt jobb eller nånstans dit du kan tänka dig att flytta.

Annars skulle jag försöka få praktik på Skansen eller Kolmården om jag var du, missade själv den chansen när jag gick sista året på djurvård å kunde jag vrida tiden tillbaka e det precis vad jag hae gjort. :0)