Kom ihåg inloggning
MissJossan
Kön: Tjej
Bor: Stockholm
Inloggad: 12 okt -12
Recensioner: 0
Bilder: 8
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2012-05-08
Tid: 21:00
Svar: 8
Visningar: 150

Träningskompis sthlm, sats

Undrar om det finns någon som vill ha sällskap på träningen. Jag tränar hårdare ca 4-5 dagar/veckan, men de andra dagarna blir det iaf powerwalks. Brukar köra Bodypump, Spinning, Löpning, Powerwalks. Mest på SATS Hornstull och Södra Station. Skulle gärna träna vanlig styrketräning, men trist att köra ensam.
Jag bor på Söder, så du bör bo i närheten... :)

1. 10 maj -12
  1. Saharra
  1. 1

Träningskompis sthlm, sats

Hej! Jag letar också någon att träna med på Söder. Kör också Sats, mest gym och styrkepass, annars löpning och promenader utomhus. Vilka tider brukar du träna?
/Sara
  1. 10 maj -12
  1. MissJossan
  1. 8

Trevligt! Brukar försöka köra antingen på förmiddag el på kvällen....el både och :) När kör du? Vilket center kör du på?
  1. 10 maj -12
  1. Saharra
  1. 1

Aha, ambitiöst :) jag har bytt jobbtider så brukar oftast köra redan runt 16. Tränar mest på Medis, Hornstull, Hötorget eller Regeringsgatan. Har dock tänkt att prova Södra station flera gånger. Är det bra där?
  1. 10 maj -12
  1. MissJossan
  1. 8

Ja, tycker det é ljust o stort där. Kan dock vara rätt mkt folk 16-19...fast d gäller ju de flesta center. Ska köra pump där kl 12 imorgon och förmodligen lite löpning efter. Du kanske jobbar kontorstider på vardagarna?
  1. 11 maj -12
  1. Saharra
  1. 1

Japp, jag jobbar 7-15 så blir svårt att hinna träna mitt på dagen. På måndag tänkte jag köra Shape vid Medborgarplatsen 16.30. Vore kul att köra nåt pass ihop någon gång eller någon powerwalk :)
  1. 13 maj -12
  1. djur
  1. 0

hej vill göra hänga med..
  1. 30 maj -12
  1. MissJossan
  1. 8

På måndagar kör jag pump på Södra Station kl 19:30. Skulle vilja köra "vanlig" styrketräning också så om du är duktig på d så hänger jag gärna på någon gång. El kanske en powerwalk runt Årstaviken...
  1. 7 jun -12
  1. Saharra
  1. 1

Duktig skulle jag inte kalla mig, kör mest samma styrkeövningar och skulle behöva ny inspiration. Nu börjar ju vädret se lite trevligare ut, så en promenad runt viken låter som en bra idé! Nästa vecka eller veckan därpå kanske?
Liknande diskussioner: