Kom ihåg inloggning
Bild saknas styles
Kön: Tjej
Bor: Stockholm
Inloggad: 28 nov -12
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 25
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2009-06-08
Tid: 17:10
Svar: 118
Visningar: 3986

Snyggaste tjejerna i världen

Dela:

Dessa är 5 av världens snyggaste kvinnor enligt mig:)

Vill du vara med på tv?
  1. 8 jun -09
  1. StyleCL
  1. -

du vad heter den översta tjejen? kan inte komma på de:O
  1. 8 jun -09
  1. StyleCL
  1. -

där satt den, hjärnsläpp har man ibland ;)
  1. 8 jun -09
  1. styles
  1. 0

hon heter megan fox och hon skulle varit mycket snyggare om hon inte skulle spela så sexig hela tiden! hon putar med läpparna hela tiden...man blir galen plus att hon ler ju aldrig på bilderna!
  1. 8 jun -09
  1. StyleCL
  1. -

det finns en tjej här där jag bor som är sjukt lik henne ändå :O måste se om jag hittar en bild på henne så ska ni få se
  1. 8 jun -09
  1. StyleCL
  1. -

hittade ett videklipp på henne.. Dock vet jag inte vad dom håller på med för fjortistramseri,
men lik är hon iallfall.. :P
  1. 8 jun -09
  1. styles
  1. 0

nmen det är bara för att dom båda har blåa ögon och långt rakt glansigt svartbrunt hår:) jag äslar blåa ögon och mörkt hår
  1. 8 jun -09
  1. seduction
  1. 5

orkaaa!!!
herregud, att folk tycker opererade tjejer är vackra?! :S
och sen kan dessa tjejer inte vara världens vackraste. du har inte sett hela världen.
det kan finnas en tjej som gömmer sig i danmark som kan vara hur vacker som helst, vackrare än de på bilderna.. :S
  1. 8 jun -09
  1. styles
  1. 0

seduction:
haha för det första är ingen av dessa opererade, acceptera bara att dom är vackra. För det andra "förlåt" jag menade visst världens vackraste kändisar! herregud
  1. 8 jun -09
  1. delay
  1. 1

haha såklart de är opererade. eventuellt inte alla men minst fox och adriana lima.
  1. 8 jun -09
  1. joaninha
  1. 0

fox har gjort näsan tror jag kan visa bild..
  1. 8 jun -09
  1. styles
  1. 0

Nu för tiden är alla avundsjuka? folk kan inte acceptera att andra är vackra eller typ framgångsrika så dom måste hacka på dom? visst megan kanske sprutat in lite i läpparna så att dom blir fylligare? men herregud! jag blir galen att folk inte kan acceptera att allt är inte rättvist, plus att tror du joaninha att man ser likadan ut hela livet eller, megan var typ 14 på den bilden och är nu typ 23??
  1. 8 jun -09
  1. joaninha
  1. 0

mina kroppsdelar e likadana som när jag va 14 nu e jag 20 så eh ja det tror jag. tro mig näsan ändrar inte form
  1. 8 jun -09
  1. joaninha
  1. 0

möjligtvis blir det större inte mindre... avundsjuk varför? när man skriver fakta?
dom FLESTA känsidar är operreade på ett eller annat sett.
  1. 8 jun -09
  1. styles
  1. 0

jag tror näsan ändras jätte mycket men det kanske är olika