Kom ihåg inloggning
Bild saknas amndaolsn
Kön: Tjej
Bor: Västernorrland
Inloggad: 12 aug -09
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2009-08-08
Tid: 00:09
Svar: 13
Visningar: 369

Knöl på bröstet,hjälp

Dela:

jag har fått som en knöl på vårtgården, heter det så? jag tror det.. jag vet inte vem man ska fråga vad det är. den kommer lixom underifrån och är vit, trodde först att det var en finne eller något som hamnat på ett konstigt ställe men det har gått över 1 månad och den är fortfarand kvar.

1. 8 aug -09
  1. Deriin
  1. 0

Knöl på bröstet,hjälp

kolla upp det med läkaren, det kan vara bröstcancer..
  1. 8 aug -09
  1. Nafurie
  1. -

man kan få knöl i brösted annars oxå vet inte vad det kallas men
äre en liten knöl? asså riktigt liten som typ en okokt ärta?
lr äre mer som en lite större klump?

bäst att kolla upp det hos läkare iaf
  1. 8 aug -09
  1. P-Floyd
  1. 4

Bröstutveckling, pubertet.
  1. 8 aug -09
  1. Merida
  1. 48

Bröstcancer brukar vara knölar inuti brösten och dom känns snarae som kulor än som en vit prick på vårtgården.

Sen är det bara ett fåtal kvinnor i världen som fått bröstcancer när hon varit yngre än 25 år.

Dock hade jag gått till BM och kollat upp det ändå :) Jag menar, den kan ju bli större. Och då kan den kanske börja göra ont. Lika bra att ta tag i det direkt :P
  1. 8 aug -09
  1. Lajz
  1. 1

Du borde inte oroa dig för det låter verkligen inte som bröstcancer :) mycket konstigt händer med brösten i vår ålder, men kolla upp det för säkerthets skull :) så du slipper oroa dig
  1. 8 aug -09
  1. amndaolsn
  1. 0

som en liten ärta, som inte vill gå bort. läkare menar ni vårdcentral då? och vad beställer man tid hos då?
  1. 8 aug -09
  1. Nafurie
  1. -

sån har jag me
inget som syns lr känns annat en om man känner efter sjlv liksom
har pratat med skolsyster om det (för lengesen) och det är bara nån knöl som kan bli (vet inte vad det kallas)
men som sakt säkrast att prata me vårdcentralen endå =)
  1. 8 aug -09
  1. amndaolsn
  1. 0

vadå går den inte bort? är det en knöl som kommer som man ska ha sedan eller har din försvunnit?
  1. 8 aug -09
  1. Nafurie
  1. -

såna har man livet ut vad jag vet
går vel o få bort kantje de vet jag inte riktigt
om de nu är sån du har
men enligt mig äre inte så farligt de varken syns lr känns ju =O
tror knappast en kille skulle känna de på mig såvida han inte sitter o nyper på varenda stället i hela bröste så han får tag i den hahaha xP
  1. 8 aug -09
  1. amndaolsn
  1. 0

alltså det är som en ärta, men man ser den, en lite ärtknöl som sticker ut och är vit. den gör inte ont eller så, men ja kan känna att den är liten och rund. och den syns:P den är brevid bröstvårtan inne på vårtgården så. kanske har fått en till bröstvårta
  1. 8 aug -09
  1. Rebo
  1. 0

jisses.. såna "finn" liknande saker har väl alla, killar och tjejer, iallafalla på alla bröst jag har sett. men jag har hört att man inte ska klämma på dom.. vet ej varför, kanske för att det inte är någon finne.
  1. 8 aug -09
  1. Nafurie
  1. -

en till bröstvårta haha
min e inte vit den är mer ..grön o_0 .. om man liksom trycker så de kommer fram annars syns de inte min sitter lite mer bakom bröstgården =P men mig stör det inte
  1. 18 aug -09
  1. Merida
  1. 48

Hur har det gått?