Kom ihåg inloggning
Bild saknas saraaaah
Kön: Tjej
Bor: Stockholm
Inloggad: 10 aug -09
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2009-08-08
Tid: 19:49
Svar: 13
Visningar: 386

Svullna bröst!

Dela:

mina bröst har varit svullna typ två dagar, alltså , när jag t.ex hoppar gör det ont.
det har aldrig varit såhär innan & jag har haft min mens i typ fyra år, aldrig haft svullna bröst innan/under mensen liksom.

jag har ingen mens , konstigt nog inte för jag skulle haft det för två veckor sen och nej jag är inte gravid .

men varför gör mina bröst så ont ? inte nu när jag sitter ner men känner jag på dom gör det lite ont. de har inte blivit större eller något. och om jag ligger på dom gör det extra ont .

vad betyder detta ?

1. 8 aug -09
  1. Beavy
  1. 3

Svullna bröst!

det är en normal process i din ålder:) det kommer gå över! lovar. :)
  1. 8 aug -09
  1. P-Floyd
  1. 4

Tänk såhär....... snart har du helt nya bröst!
  1. 8 aug -09
  1. saraaaah
  1. 0

Beavy: men varför har det inte kommit tidigare då ? (: jag har ju liksom haft mens i fyra år. fyller 16 om en månad.
P-Floyd: vadå helt nya bröst? :)
  1. 8 aug -09
  1. saraaaah
  1. 0

jag äter inte p-piller eller har p-stav eller ngt kan jag tillägga!
  1. 8 aug -09
  1. P-Floyd
  1. 4

De växer, du måste börja köpa större bh och bli van vid dem.
=)
  1. 8 aug -09
  1. saraaaah
  1. 0

Är det därför de är så ömma? men varför blev det en så pass lång "paus" då? för jag fick ju min mens för fyra år sedan och då växte de till a-kupa iallafall, sedan har de inte växt något mer, typ som en lång paus. men jag märkte nu att jag skrev lite fel i rubriken, de är inte svullna (kanske inte är rätta ordet) utan mer bara väldigt ömma, de ser inte större ut liksom.

hoppas de växer iaf :)
  1. 8 aug -09
  1. P-Floyd
  1. 4

Jag antar det? Jag är ju ingen tjej. Vi får vänta tills någon kunnig tjej kan ge ditt ett bättre svar ;P

mitt... kön.... växte då under puberteten och lite efter.
  1. 8 aug -09
  1. yje_fe
  1. 0

D har inte direkt nåt me mensen å göra, brösten växer tills du e 20 så XP
  1. 8 aug -09
  1. Berecca
  1. 6

Yes, boobsen kan få för sig att börja växa lite till efter ett litet uppehåll. Inget konstigt.
  1. 8 aug -09
  1. saraaaah
  1. 0

okej =)
  1. 9 aug -09
  1. saraaaah
  1. 0

åh vill att dom växer :) men tycker ändå det är konstigt attjag inte fått min mens ännu, brukar ha regelbunden .
  1. 9 aug -09
  1. Daancer
  1. 14

Mina gjorde me de! Var aldrig ömma eller något för nåt årsen.. men nu är dom uppsvullna och hur ömma som helst! dom har iofs växt :S men bara brösten.. inte kroppen. ajja. får hoppas du inte blir större bara =D haha ,
  1. 9 aug -09
  1. Daancer
  1. 14

*DOM* menade jag! inte du haha :)