Kom ihåg inloggning
Bild saknas dogooder
Kön: Tjej
Bor: -
Inloggad: 20 dec -09
Recensioner: -
Bilder: -
Gästbok: -
Blogg: -
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2009-12-02
Tid: 10:48
Svar: 7
Visningar: 848

Hur får man smalare ansikte?

Dela:

Ja, rubriken talar för sig själv.. Hur får man lite mer markerade käkben och mindre kinder?
Haha låter kanske skumt men jag tycker det är så fint med ett markerat ansikte :P

1. 2 dec -09
  1. Just_A_Girl
  1. -

Hur får man smalare ansikte?

jag brukar få smalare asikte när jag börjar äta nyttigt... får typ mindre kinder oså fast det gillar inte jag haha ^^ vill ha rundare ansikte.. men då betyder det att jag måste va mullig på andra ställen oxå :P
  1. 2 dec -09
  1. Word
  1. 0

Precis, ska du ha smalare ansikte är det smalare kropp som gäller. När man minskar fettet i kroppen minskar det oftast över hela kroppen. Så om du vill ha ett benigt ansikte får du se till att ha en benig kropp också! :)
  1. 2 dec -09
  1. dogooder
  1. -

haha jag vill ju bli lite smalare (framgår av mina andra inlägg lite grann) och jag har börjat på gym igen efter ett långt uppehåll.. dock inte så mkt som jag vill :P

men okej, förstår hur ni menar!
  1. 2 dec -09
  1. Word
  1. 0

Jaså! Tyvärr har jag inte tagit mig tiden att läsa dina andra inlägg. (tror jag iallafall) :) Men då är det inget du behöver tänka på. Om du har börjat träna och försöker gå ner i vikt kommer ditt ansikte också att förändras och bli smalare - precis som du ville.
  1. 2 dec -09
  1. dogooder
  1. -

aa, det är nog så..haha låter som jag är överviktig med alla mina inlägg haha .:P
nej jag är väl normal men det är bara det att jag vill komma tillbaka i min gamla form, har latat mig på tok för mkt nu och slarvat med allt i princip :S

men ska sätta igång och skärpa mig nu så går det nog bra!!
  1. 2 dec -09
  1. Word
  1. 0

Ja det brukar gå i vågor det där... :)
  1. 3 dec -09
  1. Alienne
  1. 0

Jag råkade hamna på en hemsida om rawfood som en modellkille i Usa hade för ett tag sen.
Han skrev att han hade fått mer markerade drag i ansiktet och blivit av med pluffsighet (och fått mer modelluppdrag p.g.a detta) sen han började käka rawfood.
Tyvärr har jag inte adressen till hans sida om du sulle vara intresserad....