Kom ihåg inloggning
Bild saknas Natttaa
Kön: Tjej
Bor: -
Inloggad: 2 jun -12
Recensioner: -
Bilder: -
Gästbok: -
Blogg: -
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2012-05-14
Tid: 16:25
Svar: 17
Visningar: 575

Platta bröst när jag ligger ner

Jag blir helt platt när jag ligger ner. Brösten liksom sjunker in/åker åt sidan. Har inte än sett någon bild på en tjej som ligger på ryggen o hon blir helt platt. Först trodde jag det berodde på att dom har silikon men nu börjar jag fundera på om jag är den enda som blir helt platt nät jag ligger ner med ryggen:(
Är jag ensam med detta?

1. 14 maj -12
  1. life12
  1. 2

Platta bröst när jag ligger ner

Alltså det blir ju så, att brösten "åker ut åt sidorna" och inte har samma form som när man står eller sitter :) du är inte ensam om det här, själv har jag också så på ett liknande sätt! det är heeelt normalt.
  1. 14 maj -12
  1. MissTycker
  1. 8

Mina tuttar rymmer då också åt sidan så att de ser mindre ut. Det är förhoppningsvis helt normalt. :P
  1. 14 maj -12
  1. Natttaa
  1. -

Jo asså jag vet att dom blir mindre när man ligger ner, men jag blir verkligen heeelt platt:p Finns det någon muskel som man möjligtvis kan träna där? haha, låter omöjligt men jag frågar ändå!
  1. 14 maj -12
  1. life12
  1. 2

alltså det hela beror väl också på hur stora bröst man har, haha någon muskel som behövs tränas vet jag inte!
  1. 14 maj -12
  1. Natttaa
  1. -

Jag har ändå rätt normal bröststorlek så de e ju lite därför som jag blir så fundersam^^ Att jag verkligen lyckas bli så platt:(
  1. 14 maj -12
  1. life12
  1. 2

Jag vet faktiskt inte hur det kan bli så då, det kanske har någonting med "bröstmuskeln" att göra?
  1. 14 maj -12
  1. Natttaa
  1. -

Ah jag tror också det med nått med bröstmuskeln att göra:/
  1. 14 maj -12
  1. Kras
  1. 0

Jag har en ganska stor D-kupa men mina bröst blir helt sjukt mycket mindre då jag ligger platt, dom liksom kupar sig knappt, även fast dom inte åker ut jättemycket på sidan som det syns. Vet inte var dom tar vägen, haha, men det är helt normalt :) Blir genast rätt stor skillnad om jag har armarna mot kroppen istället för helt fritt med.
  1. 14 maj -12
  1. blattebarn
  1. 0

Mina med. Bröstfettet ligger ju åt sidan, när man ligger ner, haha. Du fattar :)
Fett normalt dock, blir så på mina tjejkompisar också( jag har sett helt random när de ligger i sängen, tro inge annat)
  1. 14 maj -12
  1. Yumbum
  1. 0

Inget att oroa sig Över tjejen :p dessutom blir det så, ju större bröst desto plattare ser de ut. Jag har c-d kupa p de blir som 0 kupa när jag ligger ner :p
  1. 14 maj -12
  1. tomtom
  1. 0

Brösten sjunker ihop när du ligger på rygg och blir hängiga när du står på alla fyra (varför du nu skulle göra det...) =) Inget att oroa dig över, inga killar som tycker mindre om dig för det. Hade en flickvän förut med a-kupa. Hennes bröst syntes inte överhuvudtaget när hon låg på rygg, men hon var lika fin för det. Det är inte många normala killar som bryr sig om bröststorlekar och sånt, dom få "normala" som gör det är ofta unga och/eller omogna. En tjej ska ha sina egna bröst oavsett storlek tycker jag.
  1. 15 maj -12
  1. Natttaa
  1. -

Åh tack för alla svaren. Nu slipper jag oroa mig haha, riktigt skönt o veta att det är vanligt/normalt:)
  1. 15 maj -12
  1. Norrbrud
  1. 0

Haha du är verkligen inte ensam :P Alla som har äkta bröst blir de så för :) Om de inte är pyttesmå :)
  1. 15 maj -12
  1. hejejej
  1. 0

Blir så för mig med. Jag har dock ganska "mjuka" bröst, typ normal storlek. Dom sjunker in och lite åt sidorna typ! Så det är helt normalt :)
Liknande diskussioner: