Kom ihåg inloggning
malinhe
Kön: Tjej
Bor: Norrbotten
Inloggad: 1 okt -11
Recensioner: 4
Bilder: 23
Gästbok: 15
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2007-03-14
Tid: 20:25
Svar: 6
Visningar: 253

Färgen på ögonbrynen- hårfärg

Dela:

Alltså. Jag är ljus, har alltid varit. Färgar det dock nu ljusare. När jag var liten var jag jätteblond och mina barn är lika blonda som jag var då. Men mina ögonryn är mörka. Ja mitt hår överallt är mörkt. Även min bror har ljust hår och mörka bryn.
Läser en del som skriver att det inte är fint medmörka bryn till blont hår, utan att man ska färga dem ljusare..(??????) Skulle aldrig falla mig in. Men ser det så galet ut?
Vad tycker ni? Vad har ni?

Nu är jag ju sugen iallfall på lite mörkare hår så det passar ju isf. :p

1. 14 mar -07
  1. delinda
  1. 2565
www.delinda.se

Färgen på ögonbrynen- hårfärg

har en vännina som har mörka bryn o blont hår naturligt, d supersnyggt =) d skillnad på naturliga mörka bryn och när man målar dom mörkare, d blir lite annorlunda effekt.
villken färg e du sugen på?
  1. 14 mar -07
  1. sminkan
  1. -

Jag tycker det är skitsnyggt med mörka bryn och blont hår! Har också haft det tills jag fyllde 30, då mörknade håret till råtta... Om man vill bleka brynen kan man väl göra det, men inte för att de inte skulle passa till ljust hår. Varför skulle då en massa människor fylla i sina bryn så de blir mörkare? Ögonbrynen är viktiga för hur man uppfattar ansiktet och ett par markerade ögonbryn ger distinktion till dragen. Sen kan man ju leka med det och göra dem ljusa för att ge ett annat intryck, t.ex ett yngre, eller mjukare, intryck. Jag föredrar dramatiskt och mörka bryn.
  1. 14 mar -07
  1. Dior
  1. 0

Jag tycker att det är sjukt snyggt med ljust hår och mörka ögonfärg & bryn :D:D

men jag kan dock inte ha det jag har svarta ögonbrun, brungröna ögon och brunt/ljustbrunt hår...så på mig skulle det aldrig passa :(:(
  1. 14 mar -07
  1. LUYZ
  1. 5

jag tycker det är snyggt med mörka ögonbryn och blondt hår, skulle jag vilja ha ^-^
  1. 14 mar -07
  1. delinda
  1. 2565
www.delinda.se

när jag va blond en g i tiden, plockade jag bara brynen lite mer men behöll färgen =) testade bleka men d såg ju crazy ut =)
  1. 14 mar -07
  1. glamqueen
  1. -

det man har naturligt ser ju alltid naturligast ut, av nån märklig anledning. jag är heligt övertygad om att just mörka ögonbryn är det absolut snyggaste på dig!