Kom ihåg inloggning
Bild saknas asiaa
Kön: Tjej
Bor: Blekinge
Inloggad: 12 sep -12
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 7
Blogg: 1
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2012-05-03
Tid: 19:18
Svar: 2
Visningar: 112

Rockig skolavslutningsoutfit

Det är snart skolavslutning och jag är ingen "klänningstjej" direkt men eftersom det är 9ans skolavslutning vill jag ändå ha en klänning (funderar på en vit) och jag är inte så tjejig av mig om ni förstår. Så jag undrar hur jag ska matcha för att få till en lite rockigare stil? Rockig men stiligt och samtidigt lite feminint. Och med rockigt menar jag inte emo aktigt :) Utan rockfeminint. Haha lite tjatigt men hoppas ni förstod :) Vad ska jag matcha med en klänning?

1. 3 maj -12
  1. Pelle94
  1. 0

Rockig skolavslutningsoutfit

Har faktiskt tänkt på lite liknande inför sommaravslutningen :) Om du gillar det så varför inte ett nitarmband och lagom med eyeliner o ngn färg du tycker om på ögonlocken? Och sen om du hittar en klänning som passar med ett häftigt skärp runt höften eller midjan så ändrar man ju efter vad man vill ha lätt ;) om du verkligen vill få klänningen att bli du och du tycker om nitar o liknande (som jag :p) så kan du fästa sånt lite här och där :) Om det inte är för varmt så kan du ha strumpbyxor med mönster, hål eller om man ska slå på stort nätstrumpbyxor (fast då ska ju inte klänningen va så kort att det blir slampigt!) Sen påverkar håruppsättningen alltihopa, våffla, locka, platta, spreja, vad som helst för att få det fint och DIG :D Sen skor! Jag älskar skor! ta ngt som du tycker är rockigt, fint och kan passa till resten av din outfit :3 Hoppas det hjälper ;)
  1. 3 maj -12
  1. asiaa
  1. 0

Bra tips där!! Ja hade tänkt att ha nitar också Men om man har en mindre "enkel" klänning kanske det blir för mycket med nitar på just klänningen. Men jag funderar på att hitta en rockigare överdel/jacka, skor, accesoarer osv. Haha oj det där hade jag inte ens tänkt på att matcha till förrns nu :P Kan ingen skicka bilder på rockiga klännoutfits?? :) jag suger på google!
Liknande diskussioner: