Kom ihåg inloggning
blattebarn
Kön: Tjej
Bor: Jönköping
Inloggad: 12:14
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2012-05-26
Tid: 20:30
Svar: 60
Visningar: 1152

Täckande kläder på sommaren

Sommaren är så jobbig för mig!
Jag hatar att gå runder i shorts, gillar inte o visa för mycket hud blabla.
Så jag har alltid jeans på mig typ, även när det är 25 grader och ALLA brudar går i bootyshorts.
Och jag sticker ut i mängden, hah :P

Vad skulle ni tänka om ni såg någon gå runt i jeans mitt i värmen?
För mig känns det som att alla kollar och undrar vafan jag gör i jeans och täckande tröjor i fetaste värmen..

1. 26 maj -12
  1. Vanillie
  1. 0

Jeans är okej, täckande tröjor är väl lite ovanligare, men Go your own way girl!!!
Prova långa kjolar, det är väldigt vackert. Jag har en krämfärgad och en blåmönstrad, alla berömmer. Det fläktar skönt runt benen också! Ser härligt bohemiskt ut, och väldigt inne.
Hitta luftiga blusar, eller vänj dig med kortärmade tröjor.

Och tänk hur snygg din hud kommer vara när du blir äldre, inte solskadad och rynkfri!
  1. 26 maj -12
  1. isii
  1. 13

Jeans är väl inte något jag skulle reagera på, täckande tröjor däremot!
  1. 26 maj -12
  1. tantra
  1. 1

Om ja ser dig i jeans när de e 25 grader - då tänker jag att -Den tjejen kommer få svamp.
  1. 26 maj -12
  1. blattebarn
  1. 0

Chellie: Ye, får faktiskt kolla runt efter såna klänningar! Skulle nog behövas.
Tack <3

isii: Ah okey, men typ luftiga blusar som inte täcker hela armarna, men typ halva armen. Ser de konstigt ut?

tantra: Hahah, svamp?!
  1. 26 maj -12
  1. tantra
  1. 1

Aa svamp kan man få när de blir så där tätt å varmt. De fick ja på tågluffen förra året... gick till läkare i schweiz å fick salva.. hon läkaren sa att de ofta bara tjejer som får svamp. Okej sa jag.
  1. 26 maj -12
  1. Squaw
  1. 0

Täckande kläder tycker jag inte alls är konstigt, men jeans skulle jag nog inte ta på personligen. Blir alldeles för varmt. Men ett par byxor i annat luftigt material, som kanske sitter lite löst, skulle jag absolut köra på. Vilket jag också gör, har sällan shorts eller kjol på mig :)
  1. 27 maj -12
  1. blattebarn
  1. 0

tantra- okey, har dock aldrig fått svamp än så länge så det är lugnt! ^^
  1. 27 maj -12
  1. Beka
  1. 67

Jag går gärna klädd i ett par vida byxor om ag inte känner för att visa för mycket hud!

Dessa till exempel, är sjukt sköna!

www.zara.com/webapp/wcs/stores...
  1. 27 maj -12
  1. blattebarn
  1. 0

b3ccs - De ser sjukt sköna ut! Tack, ska definitivt skaffa mig ett par :>
  1. 27 maj -12
  1. gone
  1. -

jag har alltid på mig heltäckande kläder hur varmt det än är :) gillar inte att gå runt halvnaken.
  1. 27 maj -12
  1. blattebarn
  1. 0

g0ofy - Exakt, känner samma :s
  1. 27 maj -12
  1. jopsan
  1. 6

Jag skulle inte tänka på det alls. Jag är själv väldigt frusen av mig så har utan problem jeans i sånt väder. Då har jag mycket mer åsikter om dom som har shorts o tunna tröjor när det bara är 15-20 grader ute.
  1. 27 maj -12
  1. pingglans
  1. 0

Maxiklänningar är sjukt snygga och trendiga!
Sådana där kjolar som är lite kortare fram och långa bak är också snygga. Maxikjolar speciellt i spets är också grymt fint, köpte en sån på Vero Moda igår! Sen finns sådana där 3/4 byxor/jeans, dom är fina, har ett par sådana i svart tunt jeansmaterial, dom går att matcha med allt och går en bit över knäna :)
och så långa haremsbyxor kan du ju också ha, finns ju inget skönare plagg!
Om du ska ha köra på jeans i sommar kan du ju köpa ett par vita eller ljusa, ser somrigt ut!

Tjocktröja på sommarn ser väl lite ovrrkill ut, men det är ju bara att slänga på sig en jeansjacka ist :)
  1. 27 maj -12
  1. AnabellRose
  1. 0

somriga långklänningar i ljusa färger är skitsnyggt :D det är täckande men intr lika varmt kanske :) sen kan du ju ha en tunn kofta eller jeansjacka till om du vill täcka ;)

huvudsaken är att du alltid klär dig i det DU trivs i och känner dig mest bekvämast i! :)
Liknande diskussioner: