Kom ihåg inloggning
Bild saknas _oktober
Kön: Tjej
Bor: Västra götaland
Inloggad: 13 mar -11
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 1
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2008-06-19
Tid: 15:16
Svar: 3
Visningar: 501

Vill bli längre!

Dela:

Hej.
Är i någon slags stressdilemma, det är så att jag vil bli modell (sen evigheter typ) men sist jag kollade min längd var för två(snart tre) år sedan när jag gick i 8:an och då var jag 1,63 (om jag minns rätt), men min mamma är 1, 66 och jag är längre än henne nu, kanske typ någon millimeter längre. Men för att bli modell måste man minst vara 1, 70, så jag har typ 5-6 cm kvar (vill vara lite över också) men hur ska detta gå, har nu börjat springa, hoppa mkt, ska börja simma snart och äta mer (är nästan aldrig hungrig endå). Iaf till dilemmat: Hur ska jag göra för att komma i kapp de här sista cm, hjälper protein och kalorier? ska jag köpa proteinpulver? ut och springa mer?
och NEJ jag vill inte gå på tillväxthormoner, sånt är ju livsfarligt, men finns det några andra bra piller som inte är så farliga?

Är tacksam för alla slags förslag och tips, inget kan låta dumt hos mig ;D
ha det bra allihopa!

Vill bli längre!

Det här är ganska konstigt men sträck på dig varje dag morogon & kväll asså sträck på hel dig det är typ yoga, man ska tydligen bli längre om man gör så varje dag vet ej om det funkar :P
  1. 19 jun -08
  1. rojosa
  1. 0

Tror tyvärr att det inte går att påverka längden med hjälp av preparat eller kost, men du kan ju fortsätta försöka. Vem vet?
  1. 19 jun -08
  1. topmodel
  1. 1

Man kan få hormoner av läkare. Dom är inte alls farliga! min kompis blev erbjuden det, då hon bara är 154. Men det fungerar dock bara om man inte har fått sin mens ännu.

www.emelieolausson.blogg.se