Kom ihåg inloggning
Bild saknas bebad
Kön: Tjej
Bor: Uppsala
Inloggad: 18 dec -12
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 4
Blogg: 3
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2012-01-24
Tid: 18:37
Svar: 9
Visningar: 312

Olyckligt kär

Vad ska man göra när man är olyckligt kär? Jag har alltid älskat denna killen och det gör så ont..

1. 24 jan -12
  1. anonym92
  1. -

Olyckligt kär

Sitter i pricis samma sits som dig, vet inte heller vad jag ska ta mig till. Någon?
  1. 24 jan -12
  1. Ryuzaki
  1. 10

Har vart där! Visste inte var jag skulle ta vägen. Bästa tips jag kan ge är nog att du föreställer dig hur det är när du har kommit över det och försöker se att du klarar det. Jag hörde hur det lät, var nog rätt uselt tips, men jag tror att jag gjorde så ett par gånger och det lindrade nog lite i alla fall.
  1. 24 jan -12
  1. Natttaa
  1. -

Vet han att du älskar honom? Älskar han dig tillbaka..?
  1. 25 jan -12
  1. Ameliam
  1. 0

hm. beroende på situationen, dela in dina tankar (man har ju så många ;_;) i hjärta och hjärna och glo på faktan. inse faktan. och handla sedan efter känslan ändååå! / romantikern i mig.

om du vill gå vidare:
se på allt positivt i ditt liv, de du faktiskt har omkring dig.

om du inte vill gå vidare hänvisar jag till det jag skrev högst upp ^_^ *sneaky smile*
och såklart, få ut känslorna, gråt, skriv, teckna, prata om dina känslor med någon.

hoppas det känns bättre snart <3

1. 25 jan -12
  1. skyfall13
  1. 0

skriv ut en massa. prata om det, med vänner och kanske en kurator om vännerna tröttnar till slut (jag själv ska till kuratorn snart..). gråt ut så ofta du vill för att få ut känslorna. lyssna på deppiga låtar samtidigt, för att sen tröttna på det och börja om på en ny kula. det är svårt, det kommer komma tillbaka då och då, men det är fullkomligt normalt. och man kommer leva ett normalt liv utan honom även om det inte känns som det. ersätt honom med någon annan!
  1. 25 jan -12
  1. kiko
  1. 2

Vet han om att du gillar honom? Om inte, börja snacka med honom! Vill man ha något får man minsann se till att få det och inte bara låta tiden rinna iväg. Om det inte är besvarat så får du helt enkelt gå vidare och börja hålla dig sysselsatt. Tro mig, man kan komma över killar!
  1. 25 jan -12
  1. kiko
  1. 2

sassymanii: taskig och ersätta honom med en annan kille. Inte rättvist mot den nya ju.

Tack för era fina svar! Det jobbiga är att jag inte kan få tag på honom, han är aldrig inloggad på facebook och han har ingen mobil.. :(

Tack för era fina svar! Det jobbiga är att jag inte kan få tag på honom, han är aldrig inloggad på facebook och han har ingen mobil.. :(
Liknande diskussioner: