Kom ihåg inloggning
Bild saknas sweeto
Kön: Tjej
Bor: Stockholm
Inloggad: 26 jul -12
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 22
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2008-09-28
Tid: 22:33
Svar: 13
Visningar: 228

en ny vän

jag vill ha en ny vän.. EN e allt jag önskar. En riktig som inte vänder kappan efter vinden!
Finns det några sånna kvar?!

1. 28 sep -08
  1. Juuliaab
  1. 0

en ny vän

klart det finns, du har bara inte letat ordentligt än,
dom finns undangömnda lite varstans i sverige, i olika åldrar !
men rikta in dej på hur du själv är som vän, då brukar du få fina vänner tillbaka .
dom flesta behöver mer kärlek än dom förtjänar :)
  1. 28 sep -08
  1. josiemosie
  1. 1

Känner samma sak, skulle också vilja ha en RIKTIG vän, någon som man kan prata om allt med och som faktiskt är intresserad av det man säger. själv har jag bara "ytliga kompisar", alltså sådana man hittar på grejer med, festar osv men som jag verkligen inte kan prata om viktiga saker med. så tråkigt :/
  1. 29 sep -08
  1. SveaMaliin
  1. -

Hejsan!
Jaaduu..!
Jag känner samma sak!, jag vill ha EN riktigt bra vän! Hade de en gång i tiden men människor förändras!
De e så svårt att hitta ngn som bor nära en. t.ex som du, du bor i sthlm, jag i vbg? de e typ 5timmars bilresa :(...

men så du vet! du e inte ensam om att känna såhär!

Kram!
  1. 30 sep -08
  1. fiaknuff89
  1. 0

Ja, det är väl bara att stämma in med föregående. Den enda riktiga vän jag har flyttade nyligen, så det känns ganska tomt nu. Ibland kan man undra var alla gömmer sig, men det tar ju också tid att bygga upp en riktigt bra vänskap...
  1. 30 sep -08
  1. sweeto
  1. 0

Vi verkar vara flera som känner likadant.. Finns det nåt värre än att känna sig ensam?
Vad gör ni när ni känner er ensamma? SS är ett ganska bra ställe att hitta nya vänner på men det e ofta så att man pratar några ggr med nån sen rinner det ut i sanden..
Jag skulle vilja hitta på saker, behöver inte vara värsta grejen men kanske en fika eller så hänger man bara hemma o tar det lugnt.. en riktig vän helt enkelt!
  1. 30 sep -08
  1. sweeto
  1. 0

Vi verkar vara flera som känner likadant.. Finns det nåt värre än att känna sig ensam?
Vad gör ni när ni känner er ensamma? SS är ett ganska bra ställe att hitta nya vänner på men det e ofta så att man pratar några ggr med nån sen rinner det ut i sanden..
Jag skulle vilja hitta på saker, behöver inte vara värsta grejen men kanske en fika eller så hänger man bara hemma o tar det lugnt.. en riktig vän helt enkelt!
  1. 30 sep -08
  1. No1Chilii
  1. -

jag håller med er tjejer:) msn?
  1. 30 sep -08
  1. SveaMaliin
  1. -

Min msn!
Epost: loggain@först.se

(seriösa)
  1. 11 okt -08
  1. Lillebil
  1. 0

Hej min msn: Epost: loggain@först.se.

Adda mig gärna om du vill prata om saker och söker en vän som verkligen inte vänder sin kappa efter vinden.
  1. 12 okt -08
  1. Ifonly
  1. 0

Känner verkligen igen det ni skriver, man har förändrats sjukt mycket sen man var "mindre". Alla skaffar pojkvänner och sånt och verkar inte ha tid eller lust att bry sig om andra.. mycket tråkigt måste jag säga.. för en singel är det ensamt:/
  1. 12 okt -08
  1. Juuliaab
  1. 0

OOJA, vad hände med alla ? alla som säger att dom alltid ska finnas där försvinner alltid när man som mest behöver dom...
Liknande diskussioner: