Kom ihåg inloggning
Bild saknas worell
Kön: Tjej
Bor: Gävleborg
Inloggad: 8 feb -09
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2009-02-02
Tid: 15:00
Svar: 22
Visningar: 1120

Killar sms:ar, hur tänker dem?

Dela:

Jag skickar ganska mycket sms till min kille. men han svarar inte alltid. när jag skriver att jag älskar honom, svarar han inte (alltid) nuförtiden ens när jag skriver det.. men förut gjorde han alltid det. nu är det som om han slutat, (varit tsm 4 månader). Vad kan vara fel? tycker han inte om mig längre? varför slutar han plötsligt.. jag började till och med gråta. ganska.. mesigt kanske. men är såååå rädd att förlora honom. usch kan inte sluta tänka på det. jag är jätteorolig, vågar inte vara för på och fråga heller.. :/ HJÄLP hur tänker killar ? :s

Killar sms:ar, hur tänker dem?

Han kanske inte är en sån som tycker sms är så värst intressant för såna meddelanden.
Jag har killpolare som bara använder sms för att meddela att dom blir lite sena till när man ska träffa dom och andra lite mer akuta saker. För "nonsens" snacket så duger epost och msn oftast.

Vad det är som fått just din kille att sluta kan ju bara han svara på dock, men självklart måste du ju kunna fråga honom...
  1. 2 feb -09
  1. worell
  1. 0

Jag kan inte fråga honom.. vill att ahan ska uppleva mig som ängslig och osäker, det gillar inte killar.
han svarar oftast på sms.. men blev ledsen då han inte svara på om han älskade mig.

han skickade ju sånna meddelanden fröut så det måste han tycka, att de är intressant med sms för sånna meddelanden alltså. känns som han bara "slutat". nu mår jag jättedåligt. Han sa senast för två dagar sen att han älskade mig.. i ett sms dessutom.. :/ varför kan han inte svara nu då.. ?
  1. 2 feb -09
  1. lenis24
  1. 5

du e som mejj ja e exakt likadan men ja tror bara vi e känsliga för ja e van att han skriver älsakr dejj o saknar dejj hela tiden men såå fort han inte gör de blir man ledsen o undrar om de nått som e fel, men han bara man behöver inte skriva de hela tiden men man blir ju ändå rädd att nått e fel. ju såå ja förstår hur du känner men ja tror att de dom skriver e sant men bara för att dom inte skriver de i ett mess så tror ja inte att dom slutat älska en. dom kanske inte bara vill skriva de jämt?? men aj vet inte??
  1. 2 feb -09
  1. worell
  1. 0

killar är kluriga... kanske någon motsvarighet till "humörsvängningar" - "känslosvängningar"? det hoppas iaf inte jag. kanske dem bara vill verka tuffa ibland, liksom. inte för gulliga helat iden.. ?
  1. 2 feb -09
  1. worell
  1. 0

någon mer. hur tänker killar?! vet någon..

De kanske tycker att de kanske inte va nått speciellt å svara på.. :S eller fått de å haft nått å göra just då å glömt av att skicka tillbaka! Prata med han!
  1. 2 feb -09
  1. BellaSanta
  1. -

Men sådant minskar ju med tiden också. Han kanske tänker att det räcker numera med att inte skicka så ofta som förr då ni varit tillsammans lite längre. Tror inte du ska läsa in för mycket i det hela, för hur ska du då överleva sen när ni båda två ska jobba över eller inte kan ses lika ofta pga annat?
Jag ha av erfarenhet märkt att det kan funka bättre med uppmuntran än med tjat för att få som man vill. Typ : "Jag tycker om att du smsar att du älskar mig ofta, jag blir så glad då! Det piggar upp min vardag osv".....
Istället för: "varför skriver du inte, älskar du mig inte längre?"
  1. 2 feb -09
  1. Kanyl
  1. -

det har gått fyra månader och du säger att du älskar honom. lol. jag har varit tillsammans med min kille i ett år och en månad, jag har inte ens sagt något sånt till honom. du kanske ska ta det lite lugnt? tänka i hans sitts också ? älska är ett starkt ord, det är många som missbrukar det. stop it. right away.
du kanske skrämmer honom. tänker efter och ta det lugnt.
  1. 2 feb -09
  1. madeleeine
  1. 3

Min pojkvän är precis likadan. Och jg har frågat honom varför han inte svarar på mina sms och då får jag alltid samma svar "jag är ingen smskille, jag ringer dig heldre". Pratat med mina kompisar om det och de säger att deras killar är likadana.
Du ska inte ta åt dig så mycket över att han inte svarar på dina sms, för som sagt det är bara ett sms. Det är inte lönt och bråka över det, tro mig. Jag tjatade och var skitarg över det, och det blir ju verkigen inte bättre.
En sak är rätt rolig och det är att såfort jag slutade att smsa honom så började hn undra varför jag hade slutat med det, så tro mig han uppskattar dina sms och älskar dig, men han är som sagt bara kille och tänker inte på att små saker som ett fjuttigt sms kan värma som faaan.

:) Hoppas att det löser sig!
  1. 2 feb -09
  1. pindi
  1. 0

jag tror helt enkelt att killar är så....vi tjejer gillar nog att sms:a mer :)
Jag sms:ar hellre än pratar i telen.

tror inte du ska bli ledsen över att han inte svarar (jag vet hur det e, jag kan också bli ledsen). han gillar dig ändå:)

Killar är helt enkelt inte som vi tjejer :)
  1. 2 feb -09
  1. Fredriiika
  1. -

Kanyl: och vad fan vet du om denna tjej älskar sin kille eller ej? Vissa är mera säkra på sin kärlek än andra...

sen tycker jag worell du inte skall ta detta för hårt, vissa killar gillar bara inte att sitta och skicka gulliga sms. Det bästa är ju att tala med honom :)
  1. 2 feb -09
  1. Sugarpink
  1. 0

Jag brukar alltid glömma att svara på sms. Gör det till folk jag inte brukar smsa med i början men sedan blir det ofta så att jag inte svarar. Ibland kan det vara värsta roliga eller gulliga sms som påverkar mig men jag svarar inte bara.
Ta det lugnt.
  1. 2 feb -09
  1. Kanyl
  1. -

fredrika, HAHA okej!
  1. 3 feb -09
  1. alvie
  1. 0

Jag är nog också en sån där typisk sms-tjej som helst vill skicka gulliga sms hela tiden, men precis som "madeleeine" skrev, så förstår nog inte killar hur mycket ett sms kan värma för oss tjejer. Jag inbillar mig i alla fall att det är så, för min pojkvän är också alltid sådan som är lite halvdryg på sms och sånt, han svarar alltid, men om inte jag skriver något, så skriver inte han något, han tar aldrig första steget om ni förstår vad jag menar.. Från början trodde jag att han försökte ta lite avstånd och tyckte kanske att jag var lite för "på", men så fort vi ses så är det absolut inte så, utom då är han jättegullig. Så jag har helt enkelt försökt lära mig att min pojkvän inte är någon gullig sms-kille eller så, han är inte jättegullig över msn/sms, han är bara inte det, men i verkligheten är han helt underbar!