Kom ihåg inloggning
Bild saknas chalice
Kön: Tjej
Bor: -
Inloggad: 7 maj -12
Recensioner: -
Bilder: -
Gästbok: -
Blogg: -
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2009-08-08
Tid: 22:41
Svar: 33
Visningar: 1157

Det gulligaste en pojkvän/flickvän gjort mot dig?

Dela:

vad är de? :)

eller, vad e de mest romantiskaste ni gjort mot någon annan? :)

1. 9 aug -09
  1. Pixiebob
  1. 0

Det gulligaste en pojkvän/flickvän gjort mot dig?

Det sötaste någon gjort mot mig var min kära vän "Mr.Soldat". Vi var på en gatumusikant fest här i byn, mitt i smeten gick vi då vi började höra musik. Vi var en grupp vänner som var på väg mot våran destination öl tältet, utan förvarning vänder "Mr.Soldat" sig om mot mig och ler sitt stora förförande leende och jag log tillbaks med lite "vad hittar du på nu din buse" i blicken.
Sen tar min hand, lägger upp den på sin axel och bjuder upp mig till dans. Jag skrattar och följer med på noterna. Jag kan inte dansa sånt där haha men jag improviserade och han ledde mig bra, vi skrattade och myste. Efter dansen trycker han mig mot sitt bröst och kramar mig som om det var vår sista dans och pussar mig på pannan. Sen tar han min hand igen och vi springer efter våra vänner. Mitt hjärta smälte så jag trodde jag blev kär för ett ögonblick hehe.
  1. 9 aug -09
  1. chalice
  1. -

vad mysigt de lät!! :) verkligen! gullig kille! :) hände de nå mer mellan er eller? :)
  1. 9 aug -09
  1. Pixiebob
  1. 0

Jo, han är fin. Haha nej, vi är bara vänner. Har väll myst lite någon gång men mer en så är det inte :)
  1. 9 aug -09
  1. Hannnaaa
  1. 0

Åh, :)

Killen ringde och väckte mig en morgon innan skolan, spelade gitarr och sjöng " Good morning beautiful" för mig :)
  1. 9 aug -09
  1. squalid
  1. -

Måste vara när han gav mig en bukett röda rosor och sa "jag slutar älska dig när den sista rosen vissnar". Jag blev förvirrad och undrade vad han egentligen menar eftersom rosor vissnar på någon vecka, liksom. Han möter upp min förvirrade blick, pekar på en av rosorna och säger "den där är av plast". :)
  1. 9 aug -09
  1. Swedican
  1. 0

Min pojkvän bor väldigt långt borta, cirka 9 timmar. Så vi träffas inte alltför ofta. Men en gång när jag var på en nöjespark med mina kompisar så kom jag precis av en bergochdalbana och vi skulle kolla på våra bilder, jag hör hur någon viskar i mitt öra; Vad söt du blev på bilden. Jag vänder mig om och det är han. Pojkvännen har alltså gått upp klockan fem för att köra bil i fem timmar för att träffa mig. Och det var allt planerat med min kompis. Det tyckte jag var gulligt.
  1. 10 aug -09
  1. Chamista
  1. 0

Det mest romantiska jag varit med om var när jag träffade en killbekant, gick en promenad och snackade lite allmänt. Kommer fram till en liten brygga som vi går ut på. Där tar han min han, tittar på mig och frågar om vi ska dansa. Först är det ett par salsa-steg, innan vi står närmare varandra och det blir en tryckare av allt. Hur underbart som helst, ljusen från gatlyktorna och traffikljusen, fanns inga andra än han och jag i den stunden.

Ryser av bara tanken på det =)
  1. 10 aug -09
  1. Style_M
  1. 0

Har 2 ögonblick som min kille gjort mkt minnesvärda..
1)presenten jag fick av min kille när ja tagit studenten...började m att han sa åt mig att klä upp mig,klänning & högklackat men osminkad. sen åkte vi iväg,han åkte i slappis-kläder & ja va uppklädd som tusan & förstod INGENTING...sen fick vi gå en bit för att komma till en mysig innergård där fick ja ett kuvert av honom & han sa åt mig att gå in genom dörren & lämna brevet. Väl där ser ja att det är ett litet spa,så där fick ja först en ansiktsbehandling,sen massage & avslutade med ett kurbad,va helt UNDERBART...men hade fått order om att vara klar & gå ut därifrån kl.18.50 av honom. så d gjorde ja & där väntade hans bästa kompis iklädd kostym & jättefin bil & skulle då köra mig vidare till hemlig ort. när vi åkt en stund så stannar han till & då kmr min kille & öppnar dörren åt mig & leder in mig p en jättefin resturang där v hade egen kypare & champagnen stod & väntade..efter en helt UNDERBAR kväll kmr vi hem & jag går in i sovrummet för att byta om,e trött så orkade inte tända ljuset,så ställer sig min kille i dörröppningen, tänder ljuset & säger "ja tror d ligger ngt p sängen". ja kollar va d e & där ligger en stor röd ros. han sa att det var den största rosen han hittade i hela gbg..& den va stor..haha...den bästa kvällen i mitt liv..

2) Vi snackade i tele, han skulle komma & hälsa på mig dagen efter (bor 30mil frn varandra) så frågade han vilken tid som passade. jag svarade att ja ville att han skulle kma innan skolan börja så vi kunde ligga å mysa lite innan ja behövde gå. Givetvis skojade jag,va ju ganska orealistiskt.. men kl 07.30 dagen efter ringer han p min tele & undrar om ja kunde släppa in honom,då hade han kört hemifrån kl 05 p morgonen för att överraska mig=P
  1. 10 aug -09
  1. Pixiebob
  1. 0

Haha åh! Vilket charmtroll, he's a keeper :D
  1. 10 aug -09
  1. Jackie85
  1. 45

Det absolut gulligaste någon gjort mot mig gjorde ett ex för en jäkla massa år sedan. Jag hade nyligen brutit upp ett förhållande på 3 år och vi hade börjat dejta i smyg pga att vi arbetade tillsammans. Våran chef fick reda på det och var noga med att säga att det inte fick gå ut över arbetet och att vi inte skulle visa det utåt. En dag när vi hade varit tillsammans i kanske 1-2 månader så gick alla hem från jobbet och jag skulle få skjuts av en annan arbetskamrat. Hela parkeringen var full med folk då alla slutade prick sammtidigt (volvo) och vips så kände jag någon som tog tag i mig och vände mig om och kysste mig, inför ALLA!...alla höll på att tappa hakan och drog på smilbanden och sedan sa han nått i stil med "jag har ju saknat dig hela dagen! jag ringer ikväll efter träningen". Låter inte så romantiskt, men tro mig just då kändes det taget ur en amerikansk high school film....
  1. 10 aug -09
  1. chalice
  1. -

ååååh :) vad härligt att höra era romantiska historier :D att de finns sånna killar alltså :)
  1. 8 nov -09
  1. elinile
  1. -

det sötaste någon någonsinn gjort för mig var min pojkvän lite efter våran ettårsdag.. Han hade släckt ner i hela sitt rum, lagt rosor på sängen och rosenblad i formen av ett hjärta. Sen hade han en bild på oss på golvet med ljus runt (som ett hjärta) och sen hade han satt på låten "I wanna lay you in a bed of roses" :') jag blev så överraskad och rörd så jag började gråta <3
  1. 8 nov -09
  1. elinile
  1. -

låter kanske lite klyshigt sådär i efterhand, men det var verkligen SÅ gulligt då han egentligen inte är den där extremt romantiska typen ^^
  1. 8 nov -09
  1. chalice
  1. -

jag tycker de lät sjukt sött :)