Kom ihåg inloggning
Bild saknas katii
Kön: Tjej
Bor: Halland
Inloggad: 15 dec -12
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2009-11-05
Tid: 22:37
Svar: 40
Visningar: 1776

Saker man kan hitta på med sin pojk- flickvän.

Dela:

Min kusin frågade mig vad man kunde hitta på med sin pojkvän utan att sitta och glo på film.

Frågan var svår men nog letade jag upp lite saker man trotts allt kan hitta på tillsammans.
Något jag själv ska ta och prova på med min pojkvän.

Här delar jag med mig min lista på saker man kan hitta på med sin pojkvän/flickvän.
(Om ni kommer på något mer så skriv!)

baka,
slåss,
spela sällskapsspel,
fika,
promenera,
dega och mysa,
åka iväg till en stad i närheten,
cykel dejt,
biljard,
bowla,
filmmaraton,
bio,
äta ute,
gå i skogen,
plocka svamp,
träna ihop,
måla,
fotografera,
bada,
shoppa,
laserdome,
är med kompisar tillsammans,
dra ut på en bar med livemusik,
konserter,
komiker,
teater,
gå på museum,
åka på festival,
resa utomlands,
spela tv-spel,
spela dataspel,
duscha ihop,
laga tillsammans en avancerad maträtt,
festa med vänner,
festa utan vänner,
massagekvällar,
utforska den andras kroppsdelar,
strippa,
picknick,
pyssla,
mata ankorna,
åka till en nöjespark.

SKRIV OM NI KOMMER PÅ NÅGRA FLER SAKER ! :D

1. 5 nov -09
  1. Hinata
  1. -

Saker man kan hitta på med sin pojk- flickvän.

Göra en film ihop.
Göra musik ihop.
Ta knasiga foton.
spela yatzi
spela fia med hutt.

Ja jag tror nog du fick med allt hahaha :P
  1. 5 nov -09
  1. delay
  1. 1

lul slåss
  1. 5 nov -09
  1. katii
  1. 0

haha :D alltid skönt att kunna ha en lista att titta på om man har tråkigt och vill hitta på något. Alltid uppskattande!
  1. 5 nov -09
  1. Hinata
  1. -

Ja jag måste säga att den killen som fångat eller fångar dig lär ju aldrig få lite att göra ;))
Laga avancerad maträtt ska jag ha som the thing, den dagen jag träffar någon :)) roligt med mat :)).

Haha sitter jag här.. hmn bada skulle man med kunna göra.. *kollar listan* jo men tjena här stod det redan :DDD

Härligt med uppfinningsrika människor! :)) Denna lista kommer vara till nytta i mitt liv.. Mycket här står man bara inte tänker på, just när man är tillsammans med någon.
Tack för du dela med dig! :))
  1. 5 nov -09
  1. katii
  1. 0

delay - ja klart slåss/boxas!
Det är hur kul som helst att få bita, nypa, kittla, borra ner sig, slänga ner varandra jaa allt :) jättekul!

Hinata - Jag måste säga dig att vi är inte så värst kreativa men klart nu när jag samlat på mig denna listan efter min kusins stora fråga så ska vi allt med köra igång med lite aktiviteter. Orkar inte sitta och fläta varandras rygghår och peta varandras navlar längre, nu ska det bli aktiviteter :D

Klart, båda har en väldigt begränsad och dålig ekonomi men hallå.. det ska inte stoppa en att kunna röra på sig och ha kul! :D

Och jag är bara glad att det finns folk som kan uppskatta sådana här listor. : )

1. 5 nov -09
  1. Hinata
  1. -

Gå ut till något köpcentrum och sätta sig och ta en cappuccino, en latte eller något annat och bara kolla in folk är också roligt :).

Finns ju mycket i din lista som inte kostar pengar :)).

Åka till en nöjespark man vet har fritt inträde är roligt.. Brukar kolla på de som åker och skratta åt hur de ser ut när de skriker ;P. Fast det är ju mest på sommaren.

Nu på vintern kan man ju exempel ha glögg kvällar ( om man tycker om det). Bara doften får i alla fall mig att bli lugn och tycka allt är super mysigt.

1. 5 nov -09
  1. Hinata
  1. -

woåhå.. kom på en sak... :P ... Man kan ha kul med lera/troll deg.

kolla in denna sida för recept på deg :)

www1.tierp.se/vendel/idebank/l...
  1. 5 nov -09
  1. katii
  1. 0

Tycker det är väldigt kul att kolla på andra människor : )
Men nu när det är så kallt ute så stannar man gärna inne..
så trolldeg var en helt underbar suverän idé och helt klart ska jag och killen
leka med detta på lördag på vår 5 månadersdag :)! :D då ska det bli att vi inhandlar färg också
så vi kan måla det vi har format!

Vet du vilken färg man skulle helst använda?

THANX! :D
  1. 6 nov -09
  1. delay
  1. 1

ja egentligen. skulle vara sjukt kul att dela ut bitchslaps som lek :))))))
  1. 6 nov -09
  1. Hinata
  1. -

Måla och lacka figurerna
Efter att figurerna torkat klart i ugnen kan man måla dem med t ex vanlig vattenfärg eller hobbyfärg. Använd tuschpenna för små detaljer som ögon och mun. Lacka till sist hela figuren en eller två gånger (även baksidan och botten) för bästa hållbarhet (trolldegsfigurer tål inte fukt). Sedan håller din trolldegsfigur nästan hur länge som helst (om inte mössen får tag i den…).

Hittade texten från denna sida.

www.pysselguiden.se/artiklar.p...
  1. 6 nov -09
  1. Hinata
  1. -

Ja jag ska göra lite jul saker detta året tänkte jag med trolldeg :)) och lite andra roliga figurer.

:) Vad kul att läsa listan; man blir sugen på att pröva på några av sakerna. :)
  1. 6 nov -09
  1. katii
  1. 0

Delay - du har tydligen inte förstått hur jag menade, låt mig ta om det igen kanske det funkar bättre denna gången.
Jo att småbrottas och kittla varandra är kul, klart slår vi inte varandra gul och blå vilket jag hoppas att du förstår. Det är alltid kul att visa sin styrka lite gran och småleka så som med sin storebror när man var yngre. Det som är synd är att killen blir alldeles för varm varje gång man småbrottas/slåss. :P men så envis som jag är så förstår jag honom.
Jag hoppas du förstår hur jag menar nu, om inte så kan jag ta det ordagrant nästa gång.

Hinata - Okej! Då får killen och jag allt ta och köpa oss lite hobbyfärg/vattenfärg och ta och knåda lite. Hur mycket kan lacket kosta? Helt klart, kan bli väldigt mysigt med lite julstämning!

: )
  1. 6 nov -09
  1. katii
  1. 0

Emmmi86 - Helt klart! :D och om du har några idéer eller så så kom gärna och skriv ner det!
Som Hinata precis gjort.. TROLLDEG! :D helt galet kul och killen tyckte att det var en helt lysande idé! :D