Kom ihåg inloggning
Bild saknas Joeline
Kön: Tjej
Bor: Stockholm
Inloggad: 7 jun -12
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad:
Tid: 19:29
Svar: 4
Visningar: 183

Killar på krogen

Hur lyckas man egentligen få till något "seriöst" på krogen? Det känns som om krogen egentligen är det perfekta stället att träffa någon, alla är pratglada, flirtiga, man träffar nya människor... samtidigt verkar det som om de flesta killar man träffar ute endast är ute efter ett ligg.
Killar- hur tycker ni att man som tjej ska vara eller bete sig för att lyckas fånga en killes intresse på "rätt" sätt? Jag är i vanliga fall rätt flirtig och social av mig, men på något sätt lyckas jag alltid träffa fel sorts killar som endast verkar tro att jag är ute efter samma sak som dom- någonstans att sova på kvällen. Vilket inte är fallet. Och tjejer ni får gärna dela med er av era erfarenheter om just detta!

1. 27 maj -12
  1. realist
  1. 0

Killar på krogen

av egen erfarenhet tycker jag att killar brukar bli genuint intresserade om man är NYKTER och utåtriktad. pratglada, flirtiga osv är ju dom flesta pga att dom druckit.
  1. 27 maj -12
  1. Janet-E
  1. -

De flesta på krogen är ute efter ett ligg, inget mer. Det finns självklart de som är ute efter mer och jag känner folk som har träffat sin pojkvän/flickvän på krogen, men majoriteten av alla på krogen är ute efter ett ligg. Gäller både killar och tjejer, jag personligen har aldrig velat ha något förhållande med någon som jag träffat ute.
  1. 27 maj -12
  1. firri
  1. 0

man går ut för och ligga inte för och få ett seriöst förhållande
  1. 27 maj -12
  1. Tottizz
  1. 0

Jag träffade min pojkvän på krogen, han och hans kompisar kom fram och satte sig med oss och sedan följde de med oss när vi skulle vidare, då började jag prata lite med honom. Kommer inte riktigt ihåg vad vi pratade om och hur det var, var ju inte nykter och det var i september, men tror inte att vi flörtade så mycket även om jag minns att han kollade in mig (sådär odiskret man gör när man är full). Sedan skojade jag om att han kunde fixa praktik åt mig och när jag och två andra tjejer skulle hem bodde han åt samma håll så vi åkte tillsammans och då fick jag hans nummer innan han klev av. Efter det pratade i flera timmar varje dag och han hjälpte mig med mitt projektarbete, så efter krogen umgicks vi som vänner ett tag innan vi blev ihop :)

Tror att det är störst chans att man träffar något på krogen om man inte raggar på de fullaste killarna och inte flörtar så mycket då utan är mer kompis även om man så klart kan ge en blick eller så.