Kom ihåg inloggning
Liniis7
Kön: Tjej
Bor: Dalarna
Inloggad: 22 apr -10
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 62
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2006-11-07
Tid: 20:13
Svar: 57
Visningar: 1893

Uteställen i sthlm

Dela:

Vad finns de för uteställen i sthlm som det är 18 åldersgräns på? Nåra i klassen ska ner dit och då tänkte vi sova över på nått ställe och gå på krogen :)
tips på nått kul ställe som ligger nära centrum? jag vill ha mkt tips som möjligt :)

1. 7 nov -06
  1. Liniis7
  1. 0

Uteställen i sthlm

Vart är alla stockholmare nånstans?! :D
  1. 7 nov -06
  1. Frans
  1. 3

min kompis säger att stureplan är bäst, hetaste killarna & bästa musiken ;) men 18åringar kommer in på 23 & 25 års ställen också ;)
  1. 7 nov -06
  1. Tinaa
  1. -

fast det är ju inte säkert att man kommer in där det är 20+ om man kommer 100 18åringar på samma gång... fast stureplan ...nä tack
  1. 7 nov -06
  1. Frans
  1. 3

whatever ;P jag är inte 18, men jag sa bara vad jag hört ;)
  1. 7 nov -06
  1. Tinaa
  1. -

jomen asså stureplan är okej..men jag tycker allt är så jävla stelt på nått sätt...
  1. 7 nov -06
  1. Liniis7
  1. 0

stureplan är ju för 20 åringar! ;P säg några andra ställen där 18 åringar kommer in, säkert :P
  1. 7 nov -06
  1. sofie_n
  1. 0

gå ut på en fredag, då är det 18 år på de flesta ställen.
de flesta har 20 på lördagen men om du skriver upp dig på listan så kan du gå in som 18åring också (gäller ju bara några ställen)
stureplan har rätt skumma regler ibland och de anpassas lite efter vem det är som försöker ta sig in..
  1. 7 nov -06
  1. kokkiii
  1. 12

kickis, viper, candy bland andra är ställen där du garanterat kommer in när du är 18!
  1. 7 nov -06
  1. sofie_n
  1. 0

candy är 20 på lördagar... men där gäller den där skriva-upp-sig-på-lista regeln också.
  1. 7 nov -06
  1. kokkiii
  1. 12

jaha, didnt know that... men på fredagar kommer du iaf in på candy...
  1. 7 nov -06
  1. Liniis7
  1. 0

Vi ska ut på en fredag så det är lugnt iaf :)

Kokkiii: vart ligger alla dessa? finns det nån bra hemsida som tar upp lite olika uteställen kanske?

Candy? är de ett roligt ställe? bra musik och roligt folk? :)
  1. 7 nov -06
  1. sofie_n
  1. 0

jag skulle absolut avråda dig till att gå på kickis, det är nog det absolut mest pinsamma stället jag satt min fot på. om man inte tycker om strippbruar och stänger...
det va om de helt plötsligt var okej att pilla lite var man ville på folk.

candy är väl ett av de största ställena på stureplan..troooor jag.
lite ungt åh lite fjortis, men vissa kvällar kan de va riktigt kul!

viper är otroligt billigt, plus att jag har fått för mig att det är gratis inträde där.
innan 23 är det 19 spänn för vin,shot,öl och cider och efter 23 kostar det 25. bara varit där en gång och kommer inte riktigt ihåg hur de va där.. :/
  1. 7 nov -06
  1. kokkiii
  1. 12

ja, det är billigt på viper men inträdet kostar typ 80 spänn... så det är inte gratis, såvida man inte skriver upp sig på gästlistan då! men bra priser på drickan :P

håller med om kickis, men tycker att alla ställen funkar när man har bra sällskap!

gå in på alltomstockholm.se, där kan du söka på alla nattklubbar/barer i stockholm och se adress, eventuella omdömen osv! bra sida!
  1. 7 nov -06
  1. Janice
  1. 27

gå in på www.clubstockholm.se o sök där.. finns alla möjliga klubbar..