Kom ihåg inloggning
Bild saknas anneee
Kön: Tjej
Bor: Blekinge
Inloggad: 1 jul -12
Recensioner: 0
Bilder: 1
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2011-11-12
Tid: 00:15
Svar: 21
Visningar: 1018

Sjukt pinsamt

Haha, vi hade genomgång på nånting i skolan, och då var det typ helt tyst. Sen så nyser jag i armväcket, och nån bara 'prosit'. Sen ser jag att hela jäkla armen är full med snor & det är lixom en snor-tråd som hänger mellan näsan & armen.
Så när jag gick ut ur klassrummet (som jag var tvungen att göra) så glodde alla och ropade "fyfan vad äckligt", och även fast jag höll för så såg man massa snor hänga ner.

Snacka om pinsaaamt!! Haha trodde jag skulle dö. Men det kommer säkert vara så att om typ 2 månader kommer det vara bortglömt, eller vad tror ni? Haha jag tycker att det är pinsamt att gå till skolan varje dag nu..... Och igår förresten så sa en i min klass "Du, ska du inte nysa lite i armen?" HAHAHAHAH.....

(VET INTE OM DET ÄR RÄTT AVDELNING, MEN HOPPAS DET)

1. 12 nov -11
  1. chrysler
  1. 3

Sjukt pinsamt

haha klockrent :) men du slår aldrig mig,när det gäller pinsamt
  1. 12 nov -11
  1. anneee
  1. 1

Haha vad gjorde du för pinsamt? :DD
  1. 12 nov -11
  1. Carrosh
  1. 0

Du är inte 31 va? En trettioettåring hade aldrig tyckt en sån här sak var så pinsam.. Skit som händer helt enkelt..
  1. 12 nov -11
  1. Girl92
  1. 6

Carrosh: Haha, det var dagens skratt.
Klart som 17 att en trettioett åring kan tycka sådanna här saker är pinsamma. Bara för att man blir vuxen blir man väl inte omänskligt känslokall? ;)

Hahahah =)
Nä men det kommer glömmas bort snabbare än du tror ;)
  1. 12 nov -11
  1. mandies
  1. 31

Haha fan vad pinsamt, jag hade dött! Men ja, det är nog en sån sak som glöms bort snabbt xD
  1. 12 nov -11
  1. Avliden
  1. 0

haha det hände mig också när jag var 7 år ungefär. Nös ordentligt i handen och satt och funderade på var jag skulle göra av det ett tag haha, gick sen till toaletten. Vet inte om någon märkte.
  1. 12 nov -11
  1. zessans
  1. 13

Jag hade skojat till det själv så då tror inte folk du skämms över det eller så hahah du fattar ;)
  1. 12 nov -11
  1. hannyyy
  1. 11

Förlåt men... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

jag nös i en skolbok i klassrummet så det hängde snor överallt. Det är ju bara kul? haha
  1. 12 nov -11
  1. Carrosh
  1. 0

Girl92: När man kommer upp i 30-årsåldern (tidigare t.o.m.) så tenderar man inte tycka att sådant är pinsamt på det sättet.. Man bryr sig mindre om vad omgivningen kan tänkas tycka och tänka. Och med tanke på hur texten var skriven och att det var i skolan så lät det inte på något sätt som att hon var 31.. Lät mer som hon var mellan 13-16..
  1. 12 nov -11
  1. tammii
  1. 4

hahahahah de är bara att skämta om det liksom så som zessans sa xD
  1. 12 nov -11
  1. Missplayer
  1. 2

klart som fan att man kan tycka saker e pinsamma när man är 31, de är olika för alla, alla tänker och känner inte likadant
  1. 12 nov -11
  1. Carrosh
  1. 0

Jojo, men fortfarande är en sån här grej rätt icketypisk för en trettio+:are. Det lär du också märka ju äldre du blir.. Samma saker man tycker är döpinsamma när man är 16 tycker man inte alls är särskilt pinsamt bara några år senare..
Liknande diskussioner: