Kom ihåg inloggning
Bild saknas melonbizkit
Kön: Tjej
Bor: Västra götaland
Inloggad: 3 nov -11
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 16
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2010-12-05
Tid: 16:49
Svar: 18
Visningar: 360

Kungen o hans klan

Mycket skit kungen gör,upphöjer Bruneis stat som fin,fast det är en människo kränkande stat.
Pippar andra än Silvia.
Silvias pappa är nazist,som stulit judiska företag,o byggt upp Sommerlaths enormt rika ekonomi
Daniel och Viktoria har renoverat sitt slott med äskade ,,skattebetalares,, pengar
Samtidigt som Reinfeldt dragit åt snaran kring svenska medborgare som har kroniska sjukdomar,ungdomar som är arbetslösa,fattiga,aldrig har socialen betalat ut så mycket medel till fattiga som nu
Jag hatar Kungen,han får tom begå brott utan straff

1. 5 dec -10
  1. chokladdd
  1. 0

Kungen o hans klan

har aldrig brytt mig om den gubben
  1. 5 dec -10
  1. CASS1
  1. 0

hatar honom oxå jävla snyltare
  1. 5 dec -10
  1. bored
  1. 0

Jag känner varken honom eller hans familj, därför är det omöjligt att hata honom, han har inte gjort mig något.
Det finns många fler här i landet som lever av skattepengar som inte förtjänar det. Hade vi inte haft monarki så skulle nån politiker få pengarna istället. Orättvisa kommer alltid att finnas :(.
  1. 5 dec -10
  1. johnossi
  1. 0

Men att silvias pappa är nazist är ju inte hennes fel. Hon ska ju inte behöva ta nån skuld för vad han gjorde. Gjorde inte kalla fakta nåt avsnitt om att hennes pappa var nazist?
  1. 5 dec -10
  1. melonbizkit
  1. 0

jag tycker familjen sommerlath ska betala åter alla deras feta cash till dom judar de stal av
silvia lever fortf på judarnas bekostnad,för familjen sommerlath är rika svin som stulit judarnas egendom försörjning liv och land
  1. 5 dec -10
  1. Eisenhower
  1. 0

Spontan fråga. Är du verkligen 38 år gammal?
  1. 5 dec -10
  1. melonbizkit
  1. 0

ja
  1. 5 dec -10
  1. johnossi
  1. 0

Judarna hade väl inget land...? Så dom snodde knappast judarnas land.
  1. 5 dec -10
  1. melonbizkit
  1. 0

ja menar som folk,de bodde judar i tyskland,de va deras hem precis som tyskarnas,men judarna rensades ut som djur
  1. 5 dec -10
  1. Eisenhower
  1. 0

Vad har H.M Carl Gustaf med moderaterna att göra? Han är ju fullkomligt opolitisk. Jag betalar gladeligen skatt åt detta nationsarv! Varför ska Silvia straffas för något som hände innan hennes födelse? Det är ju skittragiskt men så såg det ut i Tyskland på 40 talet.

Dem är bara människor. Sen kan du ju inte köpa allt som skrivits i "Den motvilliga monarken" dem har ju inte en enda legitim källa. Den är grundad på rent jävla skitsnack.

Du låter som något AFA manipulerat fram
  1. 5 dec -10
  1. melonbizkit
  1. 0

Man ska minnas o prata om de som hände,
Samma sak hände i Kosova,Albanerna skulle utrotas,köras bort,folkmord,rensas bort,inget gammalt 30 TAL utan modern tid
  1. 5 dec -10
  1. johnossi
  1. 0

Visst det är bra att man kommer ihåg att det hänt o så. Men det är ju ändå inte Silvias fel att hennes pappa var nazist.
  1. 5 dec -10
  1. bored
  1. 0

Ingen väljer sina föräldrar. Var en en ska ta ansvar för det man själv säger och gör, inte vad andra har gjort. Det finns rötägg överallt, men man ska inte lägga deras skit på andra.
  1. 6 dec -10
  1. MacNicol
  1. 0

Eisenhower: Nu har du kanske missat att Walter Sommerlath inte bodde i Tyskland utan var så pass övertygad nazist att han flyttade tillbaka till landet för att föra nazismen framåt. Stor skillnad, diskussionen runt Silvia handlar även framförallt om att hon medvetet har ljugit om familjens inblandning inom nazismen. Nazismen var även mycket stor inom vårt eget kungahus så det är ingen direkt nyhet.

Om du anser att "Den ofrivilliga monarken" inte har en enda legitim källa så bör du se programmet Debatt där ett antal kända svenskar bekräftar källor i direktsändning. Även Mille Markovic har bekräftat delar av boken.

Och att H.M Konungen skulle vara opolitisk? Officiellt ja, reellt? Pff, inte i närheten.

Är även ganska intressant att se kungahusets reaktion mot Carl Philips flickvän om man ser till vad Silvia arbetade som när hon träffade Konungen.
Liknande diskussioner: