Kom ihåg inloggning
Bild saknas h-anna
Kön: Tjej
Bor: Jämtland
Inloggad: 24 jul -12
Recensioner: 0
Bilder: 0
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2012-05-30
Tid: 12:02
Svar: 3
Visningar: 142

Roaccutan tatuering

Hejj! Har ätit roaccutan i cirka tre månader nu o alla finnar är borta, känns så jäkla skön!!

Men ska fortsätta äta ett tag till. Men det jag undrar är om man kan tatuera sig medan man äter om de annars ser bra ut, alla värden osv. Tacksam för svar!! :)

1. 30 maj -12
  1. Nattiludie
  1. 6

Roaccutan tatuering

trodde först du skulle göra en tatuering om roaccutan xD tyckte det lät lite roligt
e nog bäst fråga läkaren du fick det utskrivet av :)
  1. 2 jun -12
  1. Tomtetjejen
  1. 5

Ja det är klart du kan! Jag har själv ätit ruaccutan och att du tatuerar dig har inget med det att göra?
  1. 6 jun -12
  1. areskoug
  1. 3

Det avgör du nog bäst själv. Jag läste själv en massa om ämnet när jag gick på roa, det var amerikanare som skrev rena skräckhistorierna om fula ärr etc men jag tror att de har starkare doser av roaccutan än vad vi har (det heter accutane där om du vill läsa).

Hursomhelst så gjorde jag två tatueringar under min kur (första för att testa haha) och de är jättefina, jag hade inga problem. Dock så hade jag nästan inga biverkningar under min kur. Har du mycket biverkningar, såsom torr hud (inte bara läpparna) så hade jag nog funderat lite eller väntat, det är ju trots allt inte så länge man går på roa, ett halvår väl cirka?
Lycka till! :)
Liknande diskussioner: