Kom ihåg inloggning
Uppdatering pågår: Vissa inlägg som skrivs i forumet under december kan försvinna.
MissHH
Kön: Tjej
Bor: Stockholm
Inloggad: 7 dec -07
Recensioner: 0
Bilder: 3
Gästbok: 0
Blogg: Nej
Lägg till vän Skicka ett meddelande
Startad: 2006-08-15
Tid: 22:50
Svar: 3
Visningar: 308

Överföra bilder från mobilen

Dela:

Är det någon som har en aning om hur man överför bilder från mobilen till datorn? Har nyss skaffat ny mobil men minns inte att det skulle va så svårt! Har läst instruktionerna om och om igen men känner mig helt pucko. Hjälp någon?? Det ska tydligen finnas något som heter Bluetooth, men vad händer sen? Tacksam

1. 15 aug -06
  1. Engberg3
  1. 0

Överföra bilder från mobilen

Om du ska skicka över det via Bluetooth, måste du bluetooth på datan med.. :P
Annars kan du bara köpa en USB sladd till mobilen till datan.. Mycket enklare :)
  1. 15 aug -06
  1. maliins
  1. 0

du måste ha en adapter som du sätter in i datorn, (du får med en cd-skiva när du köper den, så då är det bara o installera det) sen slår du på bluetooth på telefonen. o sen ändrar du på en lite ruta nere vid vänster hörn på skrivbordet (eller vilken sida du nu har startknappen o klockan o det) iaf där nere ändrar du att du vill ta emot en fil. asså, väldigt svårt o förklara :P men hoppas det blev till nån liiten hjälp iaf ;) fråga mer annars, kan kanske svara lättare då :)
  1. 15 aug -06
  1. MissHH
  1. 3

Ok tack för hjälpen.. det går att överföra filer på min laptop men inte på pappas dator :-/ tror det beror på att han har spärrat det eller nåt för det kommer så mycket virus. Ska iaf visa hur jag ser ut som brunett!